۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85538019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ زندانی جرائم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85538019
۱۰ زندانی جرائم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

اراک - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: ١٠ زندانی جرائم غیرعمد این استان از ابتدای ماه محرم تاکنون از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

«محمدحسن حسین‌بیگی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجموع بدهی این زندانیان ۲۳۴ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال بود که ۲۲۸ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال به صورت پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی تامین و حدود ۱۲۵ میلیون ریال نیز از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی بیان کرد: پنج میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال نیز پرداخت بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال هم آورده مددجویان برای آزادی این تعداد زندانی پرداخت شد.

مدیرنمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

ستاد دیه در سال ۱۳۷۶ با ساختار جدید به‌ عنوان یک مؤسسه خیریه و مردم نهاد، با هدف کمک به آزاد سازی زندانیانی که به‌ دلیل عدم توانایی نسبت به پرداخت دین (حق الناس) در جرایم غیرعمد مانند ایراد صدمه بدنی و یا قتل غیرعمد ناشی از تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی نظیر مهریه و نفقه، چک‌های بلامحل غیرکلاهبرداری که در زندان‌ها محبوس هستند، با ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها، فعالیت خود را در سراسر کشور تداوم بخشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha