۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85540402
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برپایی نماز ظهر عاشورا  و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گیلان

رشت - ایرنا - نماز ظهر عاشورا پس از عزاداری‌های حسینی ظهر روز سه‌شنبه با حضور گسترده سوگواران اباعبدالله حسین (ع) در شهرستان‌های مختلف از جمله رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز اباعبدالله (ع) در مناطق مختلف گیلان برگزار شد و سوگواران حسینی با شنیدن صدای اذان در صف‌های به هم پیوسته به اقامه نماز پرداختند.

نماز ظهر عاشورا در رشت مرکز گیلان در میدان شهدای ذهاب این شهر در اجتماع با شکوه عزاداران سرو و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) به امامت آیت‌الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان اقامه شد.

برپایی نماز ظهر عاشورا  و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گیلان

بعد از اقامه نماز در میدان شهدای ذهاب رشت سوگواران یکصدا مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و لبیک یا حسین سردادند و در محکومیت جنایات و نسل‌کشی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی و بزرگترین حامی استکباری آن در غزه، پرچم اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند.

گیلان در سالروز شهادت اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت سراسر در ماتم و عزاست، پیروان مکتب سیدالشهدا در مناطق مختلف استان با حضور در آئین‌های عاشورای حسینی به یاد شهدای کربلا و مظلومیت امام حسین(ع) عزاداری کردند.

مراسم شام غریبان نیز امشب در شهرها و روستاهای گیلان با حضور عزاداران حسینی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha