۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۰:۱۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85541743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرزندان مکتب حاج قاسم اسراییل را به زانو درآورده اند

دزفول – ایرنا - جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه اگر چه شهید سلیمانی در میان ما نیست ولی مکتب حاج قاسم همچنان تعیین کننده میدان‌های نبرد علیه رژیم صهیونیستی است گفت: فرزندان مکتب شهید سلیمانی در یمن، عراق، سوریه و سایر کشورهای منطقه دشمن صهیونیستی را به زانو درآورده‌اند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج شوش در حرم حضرت دانیال نبی با تاکید بر اینکه پاسداری از نظام اسلامی افتخار سپاه است گفت: عزت و افتخار کنونی ایران اسلامی مرهون ایستادگی مردم است و افتخارآفرینی سپاه در همه عرصه‌ها به پشتوانه مردم و بسیجیان دلاور است.

وی با بیان اینکه سپاه با همراهی مردم و حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌های خوش درخشیده است ادامه داد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری باطل کننده بسیاری از بزرگنمایی‌های توان نظامی دشمن بود.

جانشین سپاه خوزستان گفت: ۷۲ ساعت قبل از عملیات صادق، اجرای عملیات را به طرف‌های مقابل اعلام کردیم و در شب عملیات بیش از ۳۰۰ موشک و انواع پهپاد به سمت رژیم صهیونیستی شلیک و پرتاب شد.

وی ادامه داد: ۱۲ کشور مقتدر و تمام توان هوایی و پدافندی ناتو در منطقه غرب آسیا به کمک کشورهای مسلمان نامسلمان که آسمان و زمین خود را در اختیار رژیم غاصب اسراییل قرار دادند، همه برای کمک به رژیم جنایتکار صهیونسیت به میدان آمدند.

سردار فلاحی افزود: ۲۲۰ هواپیما و انواع لایه‌های پدافندی برای کمک به رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و اگر چه توانستند تعدادی از موشک‌ها و پهپادها را ساقط کنند ولی بخشی از پرتابه‌ها به هدف اصابت کرد.

وی با تاکید بر اینکه معرفی کردن سپاه به عنوان گروه تروریستی توسط کانادا هیچ تاثیری بر عملکرد سپاه نخواهد داشت گفت: مکتب فکری سپاه برگرفته از فرهنگ عاشوراست و تا زمانی که باطل هست سپاه هم برای درهم شکستن آن، با تمام قدرت در میدان حضور دارد.

جانشین سپاه خوزستان با تاکید بر بسیج تمام امکانات خوزستان برای میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی گفت: مردم خوزستان با موکب‌ها، حسینیه‌ها و مهمان نوازی در کشور شناخته شده است و تمام تلاش همه مجموعه‌های استان میزبانی شایسته از زائران اربعین است.

سردار فلاحی خوزستان را معراج شهدا دانست و گفت: خوزستان علاوه بر تقدیم ۲۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، معراج ۱۰۰ هزار شهید از سراسر کشور است که خون آنها برای دفاع از اسلام، ایران و نظام اسلامی بر خاک این استان ریخته شد.

فرزندان مکتب حاج قاسم اسراییل را به زانو درآورده اند

جهاد تبیین ماموریتی همگانی است

امام جمعه شوش نیز در این آیین, جهاد تبیین را اقدامی ضروری دانست و گفت: جهاد تبیین ماموریتی مهم و همگانی است که همه دستگاه‌ها، رسانه‌ها و صاحبان تریبون در این زمینه مسوولیت دارند.

حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل تاکید کرد: جمهوری اسلامی حرم است و هر اقدام برای حفظ و حراست و تقویت این نظام دارای اجر و ثواب است.

وی با تقدیر از زحمات سرهنگ "سیدعطاء الله موسوی" در دوران مسوولیت خود به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش، به سرهنگ "مهدی طرفی" به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شوش به شهر دانیال نبی خوشامد گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور فرماندار شوش و اعضای شورای تامین این شهرستان برگزار شد از زحمات سرهنگ پاسدار "سیدعطا الله موسوی" فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شوش تقدیر و سرهنگ پاسدار مهدی طرفی به عنوان فرماندهی جدید سپاه شوش معارفه شد.

سرهنگ مهدی طرفی پیش از این فرماندهی سپاه شهرستان‌های حمیدیه و سوسنگرد را در کارنامه خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha