دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح آرامش در شهر و دستگیری ۲۴۵ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۷۳۳ معتاد متجاهر و همچنین کشف ۸۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین زلفخانی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به پاتوق های افراد توزیع کننده موادمخدر، معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را دستگیر و جمع آوری کرد.

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸۶کیلوگرم انواع موادمخدر در جریان اجرای طرح آرامش در شهر در شهرستان های تابعه غرب استان تهران، تصریح کرد: در اجرای این طرح، در یک هفته گذشته، ۲۴۵ خرده فروش مواد افیونی دستگیر و ۷۳۳ معتاد متجاهر جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در جریان اجرای این طرح، ۳ باند قاچاق موادمخدر منهدم و ۹ قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

شناسایی انبار دپو کالای قاچاق کنسول بازی

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران
سرهنگ محمد رضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر گفت : در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تخلیه بار قاچاق توسط یک دستگاه خودروی وانت بار و دپوی کالاهای قاچاق در یک انباری در شهرک واوان ،موضوع سریعاً در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با کالا ی قاچاق و ارز قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه،ماموران انتظامی موفق به شناسائی محل دپوی کالای قاچاق شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل تعداد ۱۴۷دستگاه کنسول بازی پی اس فایو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به ارزش ۳۰ میلیارد ریالی اقلام مکشوفه، تصریح کرد: در این عملیات پلیس یک نفر دستگیر و محل انبار پلمپ و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان مغازه در شهریار با ۲۰ فقره اعتراف
سرهنگ فضل الله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه های سرقت، سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی در عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

دستگیری ۵۵ نفر سارق در بهارستان

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران
سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: طی ۲۵ روز گذشته در سطح شهرستان بهارستان طرح امنیت محله محور به اجرا درآمد که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح تعداد۵۵ سارق ، توسط ماموران پلیس دستگیر و تعداد ۶۲ فقره سرقت کشف شد، اظهار داشت : متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق مشاعات با ۱۱ فقره اعتراف در شهریار

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران
سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ امیریه با اقدامات فنی و اطلاعاتی سارق مزبور را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

توقیف محموله قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در بهارستان

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران
سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی بهارستان، حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با علائم هشداری دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۵۰ طاقه پارچه قاچاق و فاقد مدارک قانونی به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با اشاره به توقیف خودرو اظهار داشت: متهم با پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
دستگیری سارق خودرو در حین سرقت در رباط کریم

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در غرب استان تهران

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر گفت: عوامل گشت انتظامی شهرستان در حین گشت زنی فردی را در حال سرقت خودروی سواری مشاهده و به منظور دستگیری وی اقدام نمودند.

وی افزود: متهم بلافاصله با رویت ماموران از محل متواری شد که طی تعقیب پلیس، متهم اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد نموده که ماموران طی یک عملیات ضربتی با رعایت قانون بکارگیری سلاح متهم را زمین گیر و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رباط کریم با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت خودرو، اظهار داشت: با توجه به سابقه دار بودن متهم و کشف جرائم احتمالی دیگر، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha