۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85544219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن به روستاهای کاشان اختصاص یافت

کاشان _ ایرنا _ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان از الحاق ۹۰ هکتار زمین در ۱۱ روستای دارای قابلیت شهرستان در بخش های نیاسر، برزک، مرکزی و قمصر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مصطفی رضازاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان زمین در سه ماهه نخست امسال، برای ساخت مسکن در روستاهای خرمدشت، سن سن، چاله قره،ویدوح، حسنارود،مرق،شجاع آباد،باریکرسف،یزدآباد، نشلج و آزران الحاق شد.

وی اظهار کرد: الحاق زمین با اولویت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، طرح جوانی جمعیت، مهاجرت معکوس برای متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افرادی که در مناطق شهری داوطلب استفاده از طرح نهضت ملی مسکن بوده‌اند و مایل به سکونت در روستاها هستند شرایط خوبی را فراهم کرده است.

وی افزود: در این زمینه پیش‌بینی کرده‌ایم که طی ۲ سال ( سال‌های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴) بیش از ۲ هزار قطعه زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله واگذار کنیم.

مدیر بنیاد مسکن کاشان گفت: افرادی که در شهرها واجد شرایط نهضت ملی مسکن بوده‌اند و می‌خواهند در روستاها ساکن شوند علاوه بر اینکه زمین با اجاره ۹۹ ساله دریافت خواهند کرد می توانند از تسهیلات ساخت روستایی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این راستا تسهیلات مسکن روستایی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۱۸ ساله و کارمزد پنج درصد قابل استفاده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با استقبال مردم از این طرح با توجه به تخصیص زمین و تخفیفات صدور پروانه و استفاده از تسهیلات مذکور موجب رفع قسمتی از مشکل مسکن شهرستان خواهد شد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha