۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85544498
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهردار گنبدکاووس معارفه شد+ فیلم

۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبر: 85544498
شهردار گنبدکاووس معارفه شد+ فیلم

گنبدکاووس - ایرنا - آیین معارفه شهردار گنبدکاووس باحضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، آخوند «کمال غراوی» نماینده مردماه استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز یکشنبه برگزار شد، حکم سمت شهرداری «امیرعلی لطیفی» که از حدود هفت ماه پیش به‌عنوان سرپرست شهرداری گنبدکاووس مشغول فعالیت بود، به وی اعطا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس دراین آیین با تشریح عملکرد یک ساله این شورا و عملکرد هفت ماهه سرپرست شهرداری این شهر، گفت: همه تلاش‌های شورا و شهرداری و انجام فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در راستای جلب رضایت عمومی شهروندان بوده است.

یحیی عباسی افزود: اقدامات عمرانی خوبی طی یکسال اخیر تووسط شهرداری گنبدکاووس انجام شده که پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله «بوستان بانوان، تجهیز و نوسازی چند بوستان‌ شهری، احداث خانه محله، فرهنگسرا، اجرای مرحله دوم جاده سلامت شمال شهر، پیست اسکیت، شهر بازی سرپوشیده، نصب تابلوهای هدایت مسیر، زیرسازی و آسفالت و بتن ریزی معابر شهری، بهسازی بلوارها، احداث میدان امام حسین(ع) و نصب صندلی نیمکت در پیاده روها» بخشی از آنها است.

وی با اشاره به ۱۰ تیرماه روز گنبدکاووس اضافه کرد: به همین مناسبت «جشنواره فرهنگی» ویژه بزرگداشت سالروز ثبت جهانی گنبدقابوس در فهرست یونسکو، پس از ماه محرم برگزار خواهد شد.

عباسی ادامه داد: اعضای شورای شهر گنبدکاووس و شهرداری با همدلی و همفکری یکدیگر و نیز با تعامل و همراهی با دیگر ادارات و نهادها به دنبال توسعه و عمران هرچه بیشتر این شهر تاریخی هستند.

شهردار گنبدکاووس هم در این مراسم به برخی محورهای شهرداری برای رشد، توسعه و عمران شهری پرداخت و گفت: ایجاد درآمد پایدار با مشارکت مردم، توسعه گردشگری و صنعت توریسم، شفافیت و توسعه متوازن شهری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، سالم سازی محیط اداری و مبارزه با فساد، همراهی و تعامل با دیگر ادارات و نهادهای مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت و دیدگاه‌های نخبگان و جوانان از جمله این محورها است.

امیرعلی لطیفی افزود: هدف شهرداری تلاش برای تامین رفاه شهری و تعامل و همراهی با دیگر ادارات و نهادها در راستای افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی است.

وی به شهروندان قول داد از همه ظرفیت‌ها برای عمران شهری بویژه بهسازی معابر و رفع معضلات ترافیکی شهر، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام علی (ع) و پل هوایی مدرن در بلوار شهید صیاد شیرازی استفاده کند تا رضایت عمومی شهروندان بیش از پیش فراهم شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های شورا و شهرداری گنبدکاووس در خدمات رسانی به مردم، گفت: این شهرستان ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دارد که مدیران ادارات و نهادها باید با وحدت، همدلی و هم‌افزایی و در راستای خدمت بیشتر به مردم از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

آخوند کمال غراوی افزود: توجه به توسعه متوازن شهری و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و نخبگان برای رفع عقب ماندگی‌های زیرساختی گنبدکاووس باید مدنظر مدیران این شهرستان بویژه شورای شهر و شهرداری قرار گیرد.

گنبدکاووس حدود ۱۸۰ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار وسعت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha