۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85551610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلسات رسیدگی به موضوع برکناری شهردار اهواز تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد

اهواز- ایرنا - رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: جلسات بررسی عملکرد و برکناری شهردار اهواز با وجود عدم همراهی برخی اعضا تا زمان رسیدگی قانونی به تمام امورات شهرداری همچنان ادامه خواهد داشت.

محمد علی پورموسوی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با وجود عدم حضور برخی اعضای شورا در چندین جلسه رسیدگی به موضوع برکناری شهردار اهواز، همچنان این رویکرد تا رسیدن به نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مسئولان امر و شورای حل اختلاف به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به امورات شورا می‌توانند به این موضوع رسیدگی کنند و علت برگزار نشدن جلسات رسیدگی به موضوع برکناری شهردار اهواز را آسیب‌شناسی و بررسی کنند.

رییس شورای اسلامی اهواز بیان کرد: برای رسیدگی به امورات شهر نیز جلسات فوق‌العاده در حال برگزاری است و تا کنون مورد و یا مسئله خاصی از شهر عقب نمانده است.

به گزارش ایرنا، پانزده جلسه رسیدگی به موضوع برکناری شهردار اهواز به دلیل عدم حضور برخی اعضای شورای شهر اهواز تشکیل نشد.

رییس شورای شهر اهواز در آخرین جلسه برکناری شهردار که به دلیل عدم حضور هفت نفر از اعضای شورا برگزار نشد از افرادی که حضور نمی‌یابند خواست که دلیل کارشناسی و قانع کننده‌ای برای عدم حضور خود ارائه دهند.

پورموسوی از رسیدگی قانونی به عدم حضور اعضای شورای شهر در جلسات رسیدگی به برکناری شهرداری اهواز خبرداد.

فرماندار اهواز نیز نسبت به اختلافات پیش آمده بین شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز واکنش نشان داد و خواستار مصلحت اندیشی این ۲ نهاد به نفع مردم شهر شد.

فرماندار اهواز پیش از این اعلام کرد رسیدگی به موضوع اختلاف بین شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده تا هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha