مدیرکل ورزش و جوانان فارس: برای رسیدن به مدال المپیک و کسب سهمیه باید بیشتر تلاش کرد
مراسم تجلیل از وزنه برداران فارس

شیراز-ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: برای تحقق چشم انداز رسیدن به مدال المپیک که ارزشمند ترین نشان ورزشی است و به اهتزاز  در  آمدن پرچم مقدس کشورمان در چهار سال آینده باید بیشتر تلاش کرد.

به گزارش خبرنگارایرنا، عبدالرحیم خداجو ، شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از وزنه برداران مدال آور استان فارس، بیان داشت: با برنامه ریزی های خوب و تلاش های اعضای هیات وزنه برداری فارس بر این باور هستیم که وزنه برداران فارس در المپیک ۲۰۲۸ شهر لس آنجلس آمریکا سهمیه کسب خواهند کرد و گرفتن مدال هم دور از دسترس نخواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش به شهرستان مرودشت به عنوان یکی از قطب وزنه برداری ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امروز این شهرستان به عنوان قطب وزنه برداری کشور محسوب می شود و سهم بسزایی در موفقیت وزنه برداری فارس داشته که جای تشکر دارد.

تاکید بر خودمراقبتی ورزشکاران در تمام بخش ها

خداجو با اشاره به لزوم خودمراقبتی ورزشکاران افزود: خودمراقبتی در تمام بخش ها همچون تغذیه ورزشی، علم تمرین، روان‌شناسی و رعایت روند بهینه سازی برای کسب سکوهای بزرگ باید در دستور کار هیات های ورزشی قرار گیرد.

تلاش برای رسیدن به نخستین سهمیه وزنه برداری فارس در المپیک

همچنین در این مراسم آرش حبیبی رئیس هیات وزنه برداری فارس به ارائه گزارش عملکرد هیات و ورزشکاران در مسابقات مختلف پرداخت و گفت: وزنه برداران استان فارس در این سال ها موفقیت های زیادی هم در عرصه مسابقات داخلی و هم برون مرزی کسب کرده اند و می کوشیم در مسابقات المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس برای نخستین بار از فارس در این رویداد مهم ورزشی نماینده داشته باشیم و حتی مدال به دست آوریم.

در پایان این آیین با اهدا لوح سپاس از قهرمانان وزنه برداری استان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha