۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85557031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات کاراته همدان: کسب مدال‌های خوشرنگ آسیایی هدفگذاری شده است

همدان- ایرنا- رئیس هیات کاراته همدان گفت: کسب مدال‌های خوشرنگ آسیایی را هدفگذاری کرده‌ایم و به درخشش در این سطح از مسابقات خوش بین هستیم.

به گزارش ایرنا مهدی وفایی روز شنبه در مراسم استقبال از یلدا نقی بیرانوند قهرمان کاراته مسابقات بین‌المللی روسیه و فائزه ترکمان مربی همدانی تیم ملی اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شهریور ماه امسال در بخش نوجوانان به میزبانی فیلیپین و بزرگسالان به میزبانی چین برگزار می‌شود و با چهار سهمیه، سهم بسزایی در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان داریم.

وی بیان کرد: کاراته همدان جایگاه ملی خود را پیدا کرده و تلاش هیات کاراته استان نیز افزایش تعداد سهمیه‌های تیم ملی با درخشش در میادین بین‌المللی است.

وفایی موفقیت ورزشکاران این رشته ورزشی در میادین ملی و فراملی را مرهون تلاش و پشتکار مربیان سازنده دانست و اضافه کرد: امسال به دنبال کسب عناوین جهانی و تصاحب جایگاه‌های بین‌المللی در مسابقات این رشته ورزشی هستیم.

رئیس هیات کاراته همدان: کسب مدال‌های خوشرنگ آسیایی هدفگذاری شده است

رئیس هیات کاراته همدان بیان کرد: سال گذشته توانستیم در میادین بین‌المللی به ویژه مسابقات آسیایی بر سکوهای قهرمانی قرار بگیریم و به طور قطع امسال این رویکرد با توان و قدرت بیشتری دنبال می‌شود.

در این مراسم مدیران دستگاه ورزش استان همدان و جمعی از قهرمانان و مربیان کاراته نیز حضور داشتند.

گفتنی است؛ یلدا نقی بیرانوند در ترکیب تیم ملی کشورمان در مسابقات بین‌المللی روسیه شرکت کرده بود.

این بانوی کاراته کا در فینال وزن ۵۰- کیلوگرم رده سنی امید این مسابقات، پنج بر یک مقابل ورزشکار کشور میزبان به برتری دست یافت و نشان طلا را تصاحب کرد.

در این مسابقات ۷۵۸ ورزشکار از ۹ کشور حضور داشتند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha