۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85559256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز ۱۰ رشته جدید در دانشگاه آیت الله بروجردی صادر شد

بروجرد - ایرنا - رییس دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: مجوز جذب دانشجو در چهار رشته مقطع کارشناسی و ۶ رشته مقطع کارشناسی ارشد از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم صادر شده است. 

به گزارش ایرنا، احمدرضا مظاهری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رشته های مقطع کارشناسی شامل حسابداری، روانشناسی، مدیریت مالی و مهندسی انرژی است.

وی افزود: رشته های کارشناسی ارشد نیز علوم اقتصادی گرایش برنامه ریزی سیستم های اقتصادی، حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، زبان‌شناسی گرایش اجتماعی، مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک، مهندسی برق گرایش سیستم قدرت و شیمی گرایش شیمی آلی است.

رییس دانشگاه آیت الله بروجردی اضافه کرد: همچنین مجوز یکبار پذیرش دانشجو در رشته مهندسی برق گرایش مدیریت سیستم های الکتریکی به مجوز دائم تبدیل شد.

مظاهری بیان کرد: این افزایش تنوع و گسترش در رشته‌های تحصیلی، برای منطقه فرصت‌های جدیدی را به ارمغان خواهد آورد.

وی ادامه داد: همچنین این یک گام مهم در جهت توسعه و پیشرفت دانشگاه است و امیدواریم که این تغییرات، برای دانشجویان فرصتی جهت رشد و پیشرفت در رشته‌های جدید را به وجود بیاورد و در این مسیر جدید موفقیت‌های بزرگی را تجربه کنند.

دانشگاه آیت‌الله بروجردی در سال ۸۵ تاسیس شد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر عضو هیات علمی، ۱۰۰ کارمند و بیش از پنج هزار و ۱۰۰ دانشجو دارد که از این تعداد چهار هزار و ۱۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۹۵۰ نفر هم در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha