۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85578606
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۲۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی کلاله در هفته دولت

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار کلاله گفت: همزمان با هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، ۲۰۳ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی، خدماتی و اشتغالزا دراین شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرهاد شیبک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش پروژه‌های قابل افتتاح کلاله در هفته دولت که ۲۰۰ پروژه آن عمرانی و خدماتی و سه طرح هم اقتصادی است افزون بر سه هزار و ۱۱۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: علاوه بر افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی کلاله در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی ۱۱ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال آغاز خواهد شد.

به گفته شیبک، با بهره‌برداری از سه طرح اقتصادی کلاله در هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۲۸۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای ۲۵ نفر از جوانان و افراد جویای کار این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.

فرماندار کلاله، بهره‌برداری از ۲ مدرسه ۹ و ۶ کلاسه با مجموع اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال، ۱۹۰ واحد مسکونی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، خط تغذیه تقویت گاز با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و طرح سیم به کابل شبکه برق کلاله با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال را از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت سالجاری برشمرد.

وی افزود: در این هفته همچنین عملیات اجرایی برخی پروژه‌های عمرانی کلاله از جمله سایت نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و گازرسانی به روستاهای «حاجی بیک علیا و سفلی» با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

شیبک با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اضافه کرد: برخی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی هم توسط دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی کلاله پیش بینی شده که درحال اجرا هستند.

وی ادامه داد: آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت با حضور استاندار گلستان یا یکی از معاونین وی و نیز برخی مدیران کل استان در یکی از روزهای هفته جاری برگزار خواهد شد.

شهرستان کلاله افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha