موکب ارائه خدمات فنی به زائران اربعین در همدان راه‌اندازی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل آموزش فن و حرفه ای همدان گفت: موکب ارائه خدمات فنی و خدماتی به زائرین اربعین با حمایت های این اداره کل در ابتدای ورودی شهر مریانج و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی شهرستان همدان راه اندازی شد.

وهب مختاران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خدمات فرهنگی و فنی شامل دیاک وسیله نقلیه، مکانیکی و برق خودرو، پیرایشگری آقایان، تعمیر تلفن همراه و نصب نرم افزارهای مورد نیاز در موکب با عنوان «شاه کربلا» به زائران ارائه می شود.

وی اضافه کرد: به زودی در این محل ارائه خدمات خیاطی نیز آغاز می شود تا در صورت نیاز به تعمیر کوله پشتی و لباس، زائران با مراجعه به این موکب از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش فن حرفه ای همدان افزود: مهارت آموزان و کارآموزان به همراه مربیان خود در این موکب حضور دارند و خدمات فنی و تخصصی مورد نیاز را به زائران ارائه می دهند.

مختاران ادامه داد: برای چهارمین سال متوالی موکب شاه کربلا در این محل راه اندازی شده و با توجه به آشنایی بیشتر زائران به خدمات این موکب، میزان استقبال و حضور زائران اباعبدالله الحسین در این موکب کم نظیر است.

وی بیان کرد: در این موکب خدمات عمومی نظر اسکان، پذیرایی با همکاری شرکت گاز ارائه می شود همچنین شهرداری مریانج کار پشتیبانی و نظافت محل را بر عهده دارد.

۱۵۰ موکب در استان همدان راه اندازی شده است و موکب بزرگ شاه کربلا واقع در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید مدنی شهرستان همدان تا هشتیم شهریور ۱۴۰۳ پذیرای زائران اباعبدالله الحسین(ع) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha