ورزشگاه شهید نصیری یزد آماده رقابت های لیگ برتر فوتبال می‌شود

یزد- ایرنا- دبیر کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه‌های ایران گفت: ورزشگاه شهید نصیری یزد بعد از آماده سازی کامل میزبان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل جاری خواهد بود.

به گزارش ایرنا، " داوود رفعتی " سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران یزد افزود: برای آماده سازی و استاندارد کردن ورزشگاه نصیری بر اساس مقررات طی ماه‌های اخیر در یزد کار گروهی و فعالیت جدی انجام شده است.

وی ادامه داد: ورزشگاه شهید نصیری یک ورزشگاه با قدمت بالاست و برای همین برای استاندارد سازی و آماده کردن آن کمی سخت است ولی کارهای بسیار خوبی انجام گرفته و با قوت ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: اصلی‌ترین مشکل ورزشگاه شهید نصیری برای لیگ برتر هم نور و هم چمن بود که کار در حال انجام است و همه مسئولان یزد با همدلی در کنار تیم چادرملو اردکان هستند.

رفعتی گفت: برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال دارای شرایط مخصوص به خود است و باید بر اساس مقررات برای رقابت‌ها آماده و استاندارد سازی شود.

وی تصریح کرد: برای برگزاری و میزبانی باید استادیوم شهید نصیری آماده و استاندارد شود و هم‌اکنون برنامه‌های عمرانی در جریان است.

با صعودتیم چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتبال کشور گام‌های موثری برای تجهیز ،استاندارد سازی و آماده کردن ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی مسابقات لیگ برتر کشور برداشته شده است که همچنان ادامه دارد.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز پیشتر از تلاش جدی شبانه روزی عمرانی برای آماده‌ سازی ورزشگاه شهید نصیری برای میزبانی لیگ برتر فوتبال خبر داد که با همکاری بخش‌های مختلف در حال انجام است.

مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از اواخر ماه جاری آغاز می‌شود و تیم چادرملو اردکان در اولین دیدار خود در جمعه ۲۶ مرداد میهمان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است.

ورزشگاه شهید نصیری یزد به عنوان بزرگ ترین و معروف ترین ورزشگاه یزد با چند دهه قدمت در دو دهه گذشته نیز چندین بار بازسازی و نوسازی شده است.

این ورزشگاه با مساحت ۷۵۰۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۲۰۰۰ نفره، مجموعه ورزشی چند منظوره است که برای انجام تمرین ها و برگزاری مسابقات ورزشی نظیر فوتبال، تنیس خاکی، تیر و کمان، دو و میدانی و ورزش های رزمی، دارای تجهیزات و شرایط مناسب است.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha