۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85577491
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه نقطه حادثه خیز آزادشهر اصلاح شد

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85577491
سه نقطه حادثه خیز آزادشهر اصلاح شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار آزادشهر با تاکید بر اصلاح و بهسازی راه‌های ارتباطی و نقاط حادثه‌خیز گفت: از مجموع ۶ نقطه پرتصادف استان، سه نقطه در این شهرستان واقع است که مراسم افتتاح پروژه اصلاح این نقاط در هفته دولت انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدجواد کریمی روز شنبه در بازدید از دفتر ایرنا در گنبدکاووس با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: نقاط حادثه خیز آزادشهر در آق‌امام، مرزین و تاتاربایجق واقع است که از این پس مردم نگرانی کمتری برای تردد از آنها خواهند داشت.

وی گفت: به مناسبت این هفته مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶۶ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی آزادشهر با هشت هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبار به صورت متمرکز برگزار می‌شود که شاخص‌ترین آنها در حوزه‌های راهداری، آب آشامیدنی، برق، ارتباطات و مسکن است.

وی افزود: هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های حوزه مسکن، ۴۸۰ میلیارد ریال در حوزه پروژه‌های راهداری، ۲۴۰ میلیارد ریال در حوزه پروژه‌های آب شرب، ۱۲۰ میلیارد ریال در حوزه برق و ۴۶۰ میلیارد ریال در حوزه ارتباطات هزینه شده است.

فرماندار آزادشهر با تاکید بر اهمیت جلوگیری از اتلاف انرژی، بیان کرد: ۱۰۰ درصد عملیات تبدیل سیم به کابل نگین شهر و نوده خاندوز با هدف کاهش سرقت‌ها، پایداری برق و جلوگیری از اتلاف انرژی انجام شد و این شهرستان با اجرای ۷۰ درصدی این پروژه در مجموع در جایگاه نخست استان گلستان قرار دارد.

سه نقطه حادثه خیز آزادشهر اصلاح شد

کریمی گفت: همچنین با احداث ۱۲ سایت جدید مخابرات در دولت سیزدهم و ارتقای ۱۲ سایت دیگر، آزادشهر در حوزه مخابرات به پایداری رسیده است و هفته دولت مدرسه ۹ کلاسه روستای ازدارتپه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال بعد از گذشته حدود ۱۲ سال از آغاز عملیات اجرایی، به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار آزادشهر گفت: در دور دوم سفر استانی رییس جمهور دولت سیزدهم به این شهرستان ۲۴ مصوبه برای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی با ۶ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال تصویب شد که امیدواریم در دولت چهاردهم با تخصیص آن به عمران و آبادانی بیشتر آزادشهر کمک شود.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha