۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85579483
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۲ فقره سرقت و دستگیری هشت سارق در خدابنده

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۳
کد خبر: 85579483
کشف ۲۲ فقره سرقت و دستگیری هشت سارق در خدابنده

زنجان - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور (زاجرات) هشت سارق دستگیر و به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی روز دوشنبه در این‌باره گفت: طرح امنیت محله محور(زاجرات) به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل گروهی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: با اجرای این طرح هشت سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به ۲۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد:کشف ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۶ فقره سرقت اماکن عمومی، یک مورد سرقت احشام، یک فقره سرقت مغازه، سه مورد سرقت منزل و یک دستگاه دوچرخه از نتایج اجرای این طرح است.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه می یابد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف سه دستگاه موتورسیکلت سنگین هندا در زنجان

در خبری دیگر از این پایگاه، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقیف سه دستگاه موتورسیکلت سنگین هندا خبر داد.
سرهنگ محمد بدری اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت چند نفر با موتورسیکلت سنگین مراتب توقیف سه دستگاه موتورسیکلت هندا در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات میدانی و مراقبت های محیطی و رصد مسیر تردد این موتورسیکلت ها، مشخصات راکبان و محل نگهداری آنها احراز و با دستور مقام قضائی بازرسی شد.
بدری تصریح کرد: در بازرسی ماموران از محل، ۲ دستگاه موتورسیکلت هندا سی بی هزار و ۳۰۰ و یک دستگاه موتورسیکلت هندا رسپول هزار توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ضمن اشاره به ارزش ۱۹ میلیارد ریالی این سه دستگاه موتور، خاطر نشان کرد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

کشف ۲ میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق در خرمدره
همچنین به گزارش این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره در پی توقیف یک دستگاه سواری شوتی پژو از کشف ۲ میلیاردی لوازم آرایشی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علیرضا مقدم گفت: در راستای طرح تشدید و کنترل جاده های استان، ماموران انتظامی شهرستان خرمدره یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
مقدم افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.
مقدم با بیان اینکه ارزش این تعداد لوازم آرایشی در برآورد کارشناسان ۲ میلیارد ریال گزارش شده است، تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه خودروی شوتی به همراه راننده توقیف و به مرجع قضائی معرفی شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه است، پلیس با قاطعیت با این پدیده شوم برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha