۹ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85582886
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مسیر خدمت‌ بی منت به مردم در دولت چهاردهم تداوم یابد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: مسیر نورانی و پر شتاب خدمت‌رسانی بی منت به مردم در دولت چهاردهم باید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" شامگاه پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ملایر اظهار کرد: خدمات بسیار خوبی در دولت سیزدهم رقم خورد که این جهش خدمت‌رسانی باید تبیین شود.

وی افزود: در طول سه سال گذشته، رویدادهای مهمی در سطح استان همدان و شهرستان‌های تابعه رقم خورد و دولت تمام توان خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به کار گرفت.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت یادگاری‌های ارزشمندی را به جای گذاشت، نهضت ملی مسکن در ملایر را یکی از مهمترین دستاوردها و ماندگارترین خدمات دولت به مردم این شهر برشمرد که یک چهارم به وسعت شهر ملایر اضافه خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: نهضت ملی مسکن ملایر در قالب دو شهرک "آیت الله رئیسی" و "خادم‌الرضا" به وسعت ۵۱۵ هکتار در مرحله نهایی در شورای عالی معماری و شهرسازی است و حداقل تا ۵۰ سال آینده نیاز مردم این شهر را پاسخگو است.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب انجام شده در سطح کشور و پیرو آن در استان همدان، این اقدامات بزرگ را به برکت خون شهدا و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه اتقلاب دانست که به انجام رسیده است.

استاندار همدان ادامه داد: همزمان با هفته دولت یک‌هزار و ۹۲ پروژه در استان همدان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که از این تعداد ۹۷۰ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: از این تعداد ۳۷۳ پروژه با ۱۵۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان ملایر است که حجم بالایی از پروژه‌های هفته دولت را در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و خدماتی به خود اختصاص داده است.

وی از حمایت‌های حجت‌الاسلام ارزنده امام‌جمعه ملایر، تلاش‌های فرماندار و مدیران شهرستانی در روند رو به رشد این شهرستان قدردانی کرد و گفت: نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در سطح کشور نقش‌آفرینی می‌کنند و اثرگذاری دارند.

به گزارش ایرنا؛ با حضور استاندار همدان در هفتمین روز از هفته دولت به شهرستان ملایر، بالغ بر ۷۵ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha