۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85603583
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هوای گرم روزانه تا اواخر هفته جاری در همدان ماندگار است

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: هوای گرم روزانه و افزایش سه تا چهار درجه ای دما را در استان تا اواخر هفته شاهد خواهیم بود.

"روح‌الله زاهدی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از اواخر هفته روند دما کاهشی است و پیش‌بینی می‌شود هفته آینده تا پنج درجه کاهش نسبی دما را در استان شاهد هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بیان کرد: تا پنج روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی است و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد پیش بینی‌ می‌شود.

زاهدی ادامه داد: روز سه‌شنبه وزش باد نسبتا شدیدتر است و ابرهایی را به شکل موقتی در ساعات بعدازظهر سه‌شنبه در استان انتظار داریم.

وی گفت: از روز سه‌شنبه به بعد عمدتا آسمان استان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت اخیر را ۱۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد عنوان کرد.

زاهدی اظهار کرد: در این مدت بهار با هشت درجه سانتیگراد خنکترین و فامنین و قهاوند با ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شدند.

به گزارش ایرنا؛ آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha