کیش می‌تواند قطب رویدادهای ورزشی بین المللی در منطقه باشد

کیش- ایرنا- سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزاری هفتاد و هشتمین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام در این جزیره را موفقیت آمیز خواند و گفت: کیش نشان داد که می‌تواند قطب رویدادهای ورزشی در منطقه باشد.

محمد مهدی احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر نقش گردشگری ورزشی در توسعه منطقه، اظهار کرد: هفتاد و هشتمین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام به گونه‌ای منجر به رونق گردشگری در منطقه شد که تقریبا ظرفیت اقامتی در این جزیره تکمیل شد.

وی ادامه داد: بیش از یک هزار ورزشکار از حدود 60 کشور جهان در این تورنمنت حضور یافتند تا اهمیت این رویداد جهانی برای کیش را به رخ بکشند.

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به اختصاص 2 سالن مجهز برای برگزاری مسابقات جهانی فیتنیس در کیش، بیان کرد: با حمایت سازمان منطقه آزاد و برنامه‌ریزی خوبی که انجام شده، توسعه اماکن ورزشی در دستور کار قرار گرفته و علاوه بر پشتیبانی و نگه داری از اماکن موجود به توسعه آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی تقویت هیات‌های ورزشی را برای میزبانی از رویدادهای بین المللی یک ضرورت دانست و افزود: نگاه ما به هیات‌های ورزشی یک نگاه تخصصی است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha