ترور شهید نصرالله، تلاش ناکام صهیونیست‌ها برای خروج از انزوای جهانی است

گنبدکاووس- ایرنا- تعدادی از علمای اهل سنت گلستان با محکوم‌کردن ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌ الله لبنان از سوی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی و یادآوری تداوم همراهی مسلمانان جهان به‌ویژه مردم ایران با حزب‌الله و همراهی با آنان در رسیدن به هدف مقدس آزادی قدس شریف تاکید کردند: اقدام بزدلانه ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان، تلاش ناکام صهیونیست‌ها برای خروج از انزوای جهانی است.

علمای اهل سنت گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین برلزوم وحدت بیشتر سران کشورهای اسلامی و مسلمانان برای مقابله با جنایات غیرانسانی و بزدلانه رژیم منحوس صهیونیستی تاکید کردند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با محکوم کردن ترور سیدحسن نصرالله توسط رژیم سفاک صهیونیستی گفت: پشت پرده این جنایت غیرانسانی و بزدلانه، امریکا به‌عنوان شیطان بزرگ است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: دشمنان اسلام بدانند که با شهادت سیدحسن نصرالله جبهه مقاومت، تنها نخواهند ماند و همه مسلمانان بویژه ملت ایران همواره پشتیبان آنها خواهند بود.

وی بابیان اینکه آینده و پیروزی قطعا از آن حزب الله خواهد بود، اضافه کرد: سیدحسن نصرالله همواره آرزوی شهادت داشت و سرانجام نیز به آرزویش رسید.

آخوند نوریزاد همچنین از مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی خواست با اقدامات لازم جلوی نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی را بگیرند و سران این رژیم را به سزای اعمال غیرانسانی‌اش برسانند.

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون از توابع گنبدکاووس هم به ایرنا گفت: اقدام بزدلانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در ترور شهید نصرالله نشانه ناتوانی این رژیم غاصب در مقابله با رزمندگان جبهه مقاومت و شکست در غزه است.

آخوند مدد هوشمند بابیان اینکه در شرع مقدس اسلام ریختن خون انسان های بی‌گناه حرام است، ابراز امیدواری کرد: شهادت سیدحسن نصرالله موجب وحدت و اتحاد بیشتر امت اسلام در مقابله با دشمنان اسلام به‌خصوص امریکا و اسرائیل شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری هم با محکوم کردن ترور سیدحسن نصرالله توسط رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: اینگونه جنایات بزدلانه نه تنها خللی در اراده جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه اتحاد آنان و امت اسلامی را در حمایت از حزب‌ الله بیشتر خواهد کرد.

آخوند کمال غراوی افزود: دشمنان با این اعمال نه تنها نمی‌توانند بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند بلکه باعث وحدت بیشتر امت اسلامی و ادامه راه مقاومت و تقویت حزب‌ الله خواهند شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین از مسلمانان جهان و دولت های اسلامی خواست تا با همفکری و تعامل با یکدیگر به داد مردم مظلوم غزه و لبنان برسند.

وی بیان کرد: مسلمانان که طبق احادیث و روایات اسلامی برادر دینی همدیگرند باید بیش از پیش از حزب‌ الله و جبهه مقاومت حمایت کنند تا ظلم و ستمی که علیه آنان از سوی دشمنان اسلام و رژیم منحوس صهیونیستی وارد می‌شود به پایان برسد.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت هم به خبرنگار ایرنا گفت: شهید نصرالله عمر با برکت خود را در راه مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی و آزادی قدس شریف گذراند و با شهادت خود این مساله و هدفش را به اثبات رساند.

آخوند ابوبکر خوجملی افزود: ترور سیدحسن نصرالله توسط رژیم سفاک صهیونیستی نهایت عجز و ناتوانی این رژیم آدمکش را در مواجهه با جبهه مقاومت‌ در غزه، نشان داد.

وی اضافه کرد: با شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها حرکت مقاومت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی کند نمی‌شود بلکه تندتر و قوی‌تر توسط رزمندگان جبهه مقاومت، حزب الله و مریدان او ادامه خواهد یافت.

آخوند خوجملی همچنین تصریح کرد: با شهادت سیدحسن نصرالله و دیگر فرماندهان جبهه مقاومت و حزب‌ الله، مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی تا آزادی سرزمین های اشغالی و قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان متوقف و تعطیل نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های امریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی امریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha