ملارد - ایرنا - جشن دختران رای اولی بخش صفادشت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در سالن شهید شکری فرهنگسرای بعثت این بخش روز یکشنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ملارد در آیین با تاکید بر اینکه در ۱۱ اسفند، بار دیگر دشمنان نظام مایوس خواهند شد، گفت: انتخابات با شکوه در نظام جمهوری اسلامی حکم سرمایه اجتماعی است و مایه اقتدار و امنیت کشور می شود.

امین اسدی با اشاره به نقش بانوان برای افزایش مشارکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: بانوان نقش مؤثری در این زمینه دارند و باید همواره به جایگاه آنان در تعیین سرنوشت کشور اهمیت داده شود.

این مسئول اظهارداشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حضور معنادار و منطقی بانوان در عرصه‌ های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم.

سرپرست فرمانداری ملارد اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های مستکبران می‌شود و در این راستا بانوان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

وی یادآور شد: فارغ از اینکه چه کسی رای می‌آورد، به لحاظ حفظ اقتدار و امنیت کشور، به حضور مردم پای صندوق‌های رای نیاز است، همه باید در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات احساس تکلیف کنند.

رئیس هیات اجرائی انتخابات ملارد خاطرنشان کرد: از این فرصت برای اظهار وجود و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور نهایت بهره را برده و حس و حال خود را در قبل و بعد از داشتن حق رای مقایسه کنید.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می شود.

شهرستانهای ملارد، شهر قدس و شهریار یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

برچسب‌ها