۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵
کد خبر: 82108218
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي استان سمنان: 144 كيلوگرم ترياك در 2 عمليات كشف شد

سمنان – ايرنا - فرمانده انتظامي استان سمنان از كشف 144 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك و دستگيري 6 قاچاقچي در 48 ساعت گذشته توسط ماموران پليس در 2 عمليات مختلف در اين استان خبر داد.

سردار روح الامين قاسمي روز شنبه به ايرنا گفت: 2 باند قاچاق مواد مخدر در 48 ساعت گذشته با تلاش ماموران انتظامي استان سمنان در 2 عمليات جداگانه منهدم و 144 كيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد .
وي ادامه داد: در يكي از اين عمليات ها كه با كار اطلاعاتي چند ماهه، چهار سوداگر مرگ كه با خودروهاي سنگين محموله هاي مواد مخدر را جا به جا مي كردند، شناسايي و درمحور دامغان- جندق دستگير شدند .
وي افزود: در اين عمليات 73 كيلوگرم ترياك كشف و دو دستگاه خودروي سنگين توقيف شد.
سردار قاسمي به عمليات جمعه شب ماموران انتظامي در شهرستان ميامي در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر اشاره كرد و افزود : در اين عمليات نيز 71 كيلوگرم ترياك كه در سواري پژو جاساز شده بود كشف و ضبط شد .
وي به توقيف دو دستگاه سواري در اين عمليات اشاره و تصريح كرد: در اين عمليات ها 6 قاچاقچي موادمخدر دستگير، چهار دستگاه خودروي سنگين و سبك توقيف و 144 كيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد .
وي باقدرداني از پيگيري هاي صورت گرفته از سوي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ها ، از تشديد برخورد پليس با سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت : نيروي انتظامي با تمام توان در پي تحقق مطالبه به حق مردم در مبارزه با اعتياد است .
فرمانده انتظامي استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع و يا مشاهده هر گونه رفتار نامتعارف و مشكوك به ويژه در رابطه با مواد مخدر ، مراتب را با مركز فوريت هاي پليسي110 در ميان گذارند.
6103/6026