۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۸:۴۴
کد خبر: 82299057
T T
۰ نفر
هفته پنجم ليگ برتر واليبال/جدال تيم هاي مازني با ميان جدولي ها

ساري-ايرنا- هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر واليبال مردان ايران در حالي فردا چهارشنبه 19 آبان ماه در شش شهرستان كشور پيگيري مي شود كه تيم هاي عمران شهرداري ساري و كاله آمل نمايندگان مازندران با تيم هاي شهرداري تبريز و اردكان يزد ديدار مي كنند.

به گزارش خبرنگارايرنا، در اين ديدار تيم عمران شهرداري ساري كه از چهار بازي گذشته شش امتياز در كارنامه اش اندوخته و در ميانه جدول 12 تيمي اين رقابت ها قرار دارد، ميزبان تيم شهرداري تبريزي است كه با همين تعداد امتياز در خانه هفتم قرار دارد.
تيم سازمان عمران شهرداري ساري كه 2هفته گذشته را با محروميت سرمربي و بازيكن ليبرو تيم به خاطر حواشي در ديدار با تيم اردكان يزد مواجه بود و نتوانست نتيجه اي مطلوبي را كسب كند؛ به دنبال سه امتياز اين بازي خانگي است .
اين تيم كه نخستين باررقابت هاي ليگ برترواليبال مردان ايران را تجربه مي كند، برنامه سال اول حضورش در اين رويداد مهم ورزشي را بقاء در ليگ برترقرار داده و به نظر مي رسد با روند فعلي اين اهداف غيرقابل دسترسي نباشد.
*** كاله تيم پرآوازه ولي ناكام درنيم فصل اول رقابت ها
تيم كاله كه نماينده دوم مازندران در رقابت هاي ليگ برتر واليبال مردان ايران به حساب مي آيد با وجود داشتن سابقه قهرماني در رقابت هاي ليگ برتر مردان ايران و آسيا در نيم فصل سال جاري نتوانست در چهار بازي گذشته بيش از يك امتياز كسب كند و در رده آخر جدول 12 تيمي جا خوش كرده است.
تيم كاله كه حذف از اين رقابت ها را در سال گذشته نيز تجربه كرده بود با گردآوري جوانان جوياي نام كه بيش از نيمي از آنها را اعضاي تيم ملي واليبال ايران نيز تشكيل مي دهند، تا هفته پنجم با وجود بهره مندي از سرمربي تيم ملي جوانان نتوانست در حد و اندازه يك تيم با تجربه قهرماني ليگ برتر واليبال ايران و آسيا ظاهر شود.
اين تيم فردا در ادامه رقابت هاي واليبال ليگ برتر از هفته پنجم اين رقابت ها در يزد ميهمان تيم خاتم اردكان است كه تاكنون با پنج امتياز در رده هشتم اين رقابت ها قرار دارد و كاله با برد در اين ديدار مي تواند به ادامه رقابت هاي ليگ برتر و صعود به رده اي از جدول كه شايسته اين تيم با سابقه باشد، اميدوارباشد.
هم اكنون تا پايان هفته چهارم از بين 12 تيم حاضر در رقابت هاي واليبال ليگ برتر مردان ايران تيم بانك سرمايه با 12 امتياز در صدر جدول و تيم هاي پارسه تهران و سايپا به ترتيب با 10 و 9 امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.
***برنامه كامل هفته پنجم ليگ برتر واليبال 19 آبان
تهران، خانه واليبال، ساعت 15 و 30 دقيقه
پيكان تهران – سايپاي البرز
تهران، خانه واليبال، ساعت 17 و 30 دقيقه
بانك سرمايه – صالحين ورامين
اردكان، سالن آيت الله خاتمي، ساعت 17
خاتم اردكان – كاله مازندران
گنبد، سالن المپيك، ساعت 17 و 30 دقيقه
هاوش گنبد – شهرداري اراك
اروميه، سالن غدير، ساعت 17
شهرداري اروميه – پارسه تهران
ساري، سالن شهيد رسول حسيني، ساعت 17
سازمان عمران شهرداري ساري – شهرداري تبريز
خبرنگار : حسين فلاحتي ** انتشاردهنده :سيد محسن حسن نيا
/1899/6982