۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۳۳
کد خبر: 82329491
T T
۰ نفر
ليگ برتر هندبال مردان وزنان مازندران در سايه پيشتازي تيم هاي نوشهري

ساري - ايرنا - هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر هندبال باشگاه هاي مازندران با پيشتازي و صدرنشيني تيم هاي نوشهري در ليگ مردان و زنان پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در مهم ترين ديدارهاي هفته سوم ليگ برتر مردان كه جمعه شب برگزار شد ، تيم نشردانش نوشهر در خانه با نتيجه 33 بر25 تيم هيات هندبال آمل را شكست داد و با كسب سومين پيروزي اين فصل خود با 6 امتياز در صدر جدول رده بندي گروه دوم اين رقابتها قرار گرفت.
در ديگر ديدار اين كروه تيم نسيم ورزش ساري با پيروزي 41 بر24 برابر تيم استخر ايران تنكابن صاحب دومين پيروزي اين فصل خود شد و با 4 امتياز در رده دوم ايستاد.
از گروه نخست ليگ برتر هندبال مردان كه 3تيم حضور دارند و در روزي كه تيم صدرنشين حاج حسن ساري با قرعه استراحت مواجه شد، تيم هيات قائمشهر با برتري 19بر 18 برابر تيم هيات هندبال بابل نخستين پيروزي اين فصل خود را در بيرون از خانه جشن گرفت.
در رقابت هاي ليگ برتر هندبال مردان باشگاههاي مازندران جام شهدا هفت تيم حضور دارند.
همچنين در هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر هندبال زنان مازندران و از گروه يك تيم صدر جدولي املاك دوقلو نوشهر با نتيجه 23بر 8 تيم رده دومي شهرداري سرخرود را شكست داد و با كسب سومين پيروزي متوالي خود در جدول 6 امتيازي شد و در صدرجدول دست نيافتني شد.
در ديگر ديدار اين گروه دو تيم بدون امتياز ذوالفقار جوانان نكا و هيات هندبال قائمشهر به مصاف هم رفتند كه تيم قائمشهر با نتيجه 47بر 11 ميهمان خود را با شكست سنگيني بدرقه كرد.
در اين گروه پس از تيم املاك دوقلوهاي نوشهر، شهرداري سرخرود، هيات هندبال قائمشهر و ذوالفقار جوانان نكاء رده هاي اول تا چهارم را در اختيار دارند.
همچنين در رقابتهاي گروه دوم، تيم بزرگسالان ذوالفقار نكاء در ديداري بيرون ارخانه تيم سوادكوه را با نتيجه دوراز انتظار 51 بر 3 با شكست مواجه كرد و با 6 امتياز صدر جدول را حفظ كرد.
همچنين تيم هيات بابل در زمين تيم همشهري خود تيم بندپي غربي بابل با نتيجه 18بر 16 به برتري دست يافت وپس از نماينده نكاء با 6 امتياز و تعداد گل هاي زده كمتر در رده دوم باقي ماند و تيم هاي بندپي بابل و سوادكوه سوم و چهارم در جدول باقي ماندند.
هفته سوم اين رقابتها به علت بارش شديد برف هفته گذشته به اين هفته نوكول شده بود.
رقابت هاي ليگ برتر هندبال زنان مازندران با حضور 8 تيم درحال برگزاري است.
رقابت هاي امسال ليگ برتر هندبال زنان و مردان مازندران پس از وقفه اي چند ساله آغاز شد.
هفته چهارم اين رقابت ها روز جمعه هفته پيش رو در شهرهاي مختلف مازندران برگزار مي شود.
تيم هاي قهرمان ليگ برتر زنان و مردان مازندران به مسابقات ليگ هاي كشور صعود خواهند كرد.
خبرنگار: مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654