۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1110
کد خبر: 83402287
T T
۰ نفر
حماس: دیدار مقامات بحرین و رژیم صهونیستی، خیانت به قدس است

تهران-ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه با محکومیت دیدار وزیران امور خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی در آمریکا و گرفتن عکس دوستانه در کنار یکدیگر، این اقدام را خیانت به قدس و آرمان فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (سما)؛ سامی ابوزهری سخنگوی حماس در این باره گفت: این دیدارها و عکس ها، خیانت به قدس و فلسطین است و قطعاً باعث تحریف افکار امت اسلامی و عربی و سوق دادن آنها به عادی سازی روابط با اشغالگران و دست کشیدن از فلسطین نمی شود.

وی، تصویر دیدار دوستانه و گرم دو وزیر امور خارجه بحرین و اسرائیل در واشنگتن را نشانه صهیونیستی شدن برخی از مقامات کشورهای عربی دانست.

جیسون گرینبلات فرستاده ویژه دولت آمریکا در مذاکرات خاورمیانه در توئیتر خود از دیدار یسرائیل کاتس وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین در واشنگتن پرده برداشت و تصویری از این دو را در کنار هم در حالی که لبخند به لب دارند، منتشر کرد.

وزیر خارجه بحرین برای شرکت در کنفرانسی درباره آزادی دینی به واشنگتن سفر کرده است.

برخی از کشورهای عربی و در راس آن عربستان، امارات و بحرین طی ماه های اخیر گام های شتابناکی برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها برداشته اند.

در همین راستا، منامه پایتخت بحرین چند هفته پیش میزبان نشستی درباره بخش اقتصادی طرح آمریکایی- صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» بود که کاملاً ضد فلسطینی است و بسیاری از حقوق مردم فلسطین در آن نادیده گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha