۲ باب مدرسه با ۱۸ کلاس درس در ملایر به بهره‌برداری رسید

همدان- ایرنا- ۲ باب مدرسه با ۱۸ کلاس درس روز سه شنبه و همزمان با ایام دهه فجر در روستاهای حسین‌آباد شاملو و علی‌آباد دمق منطقه آموزشی جوکار شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان در آیین بهره‌برداری از این ۲ واحد آموزشی ، گفت: برای اجرا و بهره برداری از این فضاهای آموزشی در مجموع ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و کمک های خیرین هزینه شده است.

«محمدحسین مرادی» افزود: این دو  طرح شامل مدرسه ۶ کلاسه روستای حسین‌آباد شاملو و مدرسه ۱۲ کلاسه روستای علی‌آباد دمق است که بهره برداری از این دو پروژه آموزشی امروز آغاز شد.

به گفته وی، در مجموع ۱۰ پروژه آموزشی با زیربنای هفت هزار و ۵۴۰ مترمربع همزمان با دهه فجر در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: با افتتاح این طرح‌ها ۵۱ کلاس درس و ۲۸ اتاق با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فضای آموزشی استان همدان اضافه شد.

استان همدان ۲ هزار و ۵۶۰ مدرسه با ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس دارد، در منطقه جوکار شهرستان ملایر هشت هزار دانش آموز در ۸۳ مدرسه مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha