بیمه‌شدگان تامین اجتماعی مبتلا به کرونا در سمنان رایگان درمان می‌شوند

سمنان- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: میانگین هزینه درمان بیماران کرونایی در بیمارستان شفا حدود ۶۰ میلیون ریال است که از بیمه‌شدگان اجباری سازمان در این بیمارستان هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و بیماران تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت کامل رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سیدمجتبی اکرم روز چهارشنبه در جلسه کمیته استانی مقابله با کرونا، ابراز داشت: اکنون حدود ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شفا دارای پرونده فعال دریافت داروی رمدسیور هستند که بدون هیچ مشکلی از خدمات درمانی بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اجرای طرح حمایت مالی در هزینه درمان بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: تمامی هزینه درمان بستری بیمه شدگان تامین اجتماعی در مراکز دانشگاهی در شهرهای فاقد بیمارستان ملکی به وسیله تامین اجتماعی پرداخت می شود.
وی ادامه داد: در شهرهایی که سازمان تامین اجتماعی بیمارستان ملکی دارد ۹۰ درصد هزینه درمان بستری و ۷۰ درصد هزینه درمان سرپائی در بیمارستان‌های دانشگاهی به وسیله تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد که این پرداختی برای افراد بالای ۶۵ سال به ۱۰۰ درصد می رسد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان اظهار داشت: بیمارستان شفا سمنان از آغاز شیوع کرونا به عنوان یکی از مراکز پذیرش و درمان بیماران کرونایی خدمات ارائه کرد و توانسته است درصد بالای رضایتمندی بیماران را نیز کسب کرد.
به گزارش ایرنا، بیش از ١٠ هزار بیمار با علائم ابتلا به ویروس کرونا سال ۹۹ در تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان سمنان پذیرش شدند.

اکنون در استان سمنان، شهرستان‌های سمنان، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز تیره، شاهرود در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سرخه و مهدیشهر نارنجی و شهرستان‌های میامی و آرادان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۵۳۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع فوت شدگان به ۹۵ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وبدا، از دیروز تا امروز ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۲ هزار و ۵۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۸۶۵ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۱۷ نفر رسید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha