۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 84746541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان، استادان حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد اصفهان تجلیل شدند

اصفهان_ایرنا_ همزمان با کل کشور، ۹ نفر از معلمان، استادان حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد استان اصفهان تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، روز دوشنبه در اولین همایش ملی تجلیل از معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد استان اصفهان گفت: در کشور ما باید روی مصداق ایثار و گذشت بیشتر کار شود بخصوص که ما افراد ازخودگذشته و ایثارگر زیادی داریم.
 مسعود مهدویان فر افزود:در برخی از کشورها افراد با کوچکترین کار ایثارگرانه در قالب دفاع از کشور، سالیان سال مطرح می‌شوند و مورد تمجید قرار می گیرند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان تصریح کرد: کشور ما در بحث ترویج ایثار و شهادت باید روی نمادسازی و تجلیل بیشتر متمرکز شود و در طراحی شهری و محتوای علمی و تحصیلی از این ظرفیت استفاده کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز در این آیین اظهار داشت: ما در مقطع و دهه شکوفایی نظامی هستیم که با حدود ۳۰۰ معلم شهید و پنج هزار و ۳۰۰ دانش آموز شهید، بالاترین آمار در سطح استان‌ها را دارد.
مسعود احمدی‌نیا افزود: امروز عزت و پایداری کشور در عرصه خدمت و جایگاه علمی و دانشگاهی، ناظر بر سیره شهداست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: ما هرجا از مسیر امام و شهدا در این سال ها فاصله گرفتیم، همان جا به نظام و مردم خسارت وارد شده است و شهدا یک نظام بدون دغدعه تحویل ما دادند و ما باید در راه حفظ و پاسداری از راه آنها تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه ما ملت مُنسجم و با اقتدار هستیم،  اظهار داشت: در مساله حذف ارز ترجیحی، ما باید از این نگاه عالمانه دفاع کنیم زیرا این کار در راستای جهاد تبیین و حفظ خون شهداست.
احمدی‌نیا ادامه داد: ما باید جراحی دولت را مورد حمایت قرار دهیم و اساتید دانشگاه نیز در این امر تکلیفی باید مشارکت کنند تا این تبعیض‌ها قطع شود.
در همایش ملی طرح شاهد که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از ۱۵۰ نفر از اساتید و معلمان کشور تقدیر شد که ۹ نفر از آنها از استان اصفهان هستند.
هدف از برگزاری این همایش ارج نهادن به مقام والای معلم و استادان حوزه و دانشگاه و ایجاد انگیزه برای تلاش بین جامعه هدف معلمان و مُدرسان طرح شاهد اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha