۸ تیر ۱۴۰۱، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84804514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارت سفر رییس جمهور برای شبکه برق شیروان مصوب شد

بجنورد- ایرنا- مدیر توزیع نیروی برق شیروان گفت: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور، ۳۰۰ میلیارد ریال برای مدیریت برق این شهرستان مصوب شد که با هزینه کرد آن تحول اساسی در زمینه برق رسانی ایجاد خواهد کرد.

میثم ربانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان اعتبار، ۱۰۰ میلیارد ریال برای برق رسانی به چاه های آب شرب و ۲۰۰ میلیارد ریال برای مقاوم سازی شبکه فرسوده شهر شیروان مصوب شده است که جزو طرح های اولویت دار شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مقاوم سازی شبکه های فرسوده شهر، سال گذشته ۱۶ روستا پاکسازی انجام شد که در این زمینه ۱۲ کیلومتر بحث رفع حریم شبکه فشار متوسط، پنج کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۲ دستگاه ترانسفور ماتور نصب شد و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مقاوم سازی جهت انجام آن هزینه شد.

ربانی با بیان اینکه این شهرستان جزو رنکینگ نخست مقاوم سازی شبکه فرسوده برق در استان است اضافه کرد: اینک در این راستا، برق رسانی به ۱۲ روستای شهرستان در دست اجرا است که بیش از ۳۰ درصد کار انجام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان گفت: با توجه به سفر پرخیر و برکت ریاست جمهور و اعتبارات تخصیص داده شده امسال برای اجرای طرح های عمرانی اقدامات خوبی در سطح شهر و روستا انجام گرفته و در دست اجرا است.

به گفته ربانی ۴۰ درصد مشترکان برق این شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی هستند، همچنین از ۷۰ هزار مشترک این شرکت، ۸۰ درصد شهری و ۲۰ درصد روستایی هستند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۷۰ هزار مشترک برق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha