پلیس آذربایجان‌غربی ۲۵٠ میلیارد تومان به قاچاقچیان مواد مخدر ضربه مالی زده است

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: پلیس ۲۵٠ میلیارد تومان طی سال جاری به قاچاقچیان و اعضای شبکه های قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان ضربه مالی زده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ابراهیم جلیل پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پلیس با تمام وجود در راستای مبارزه با قاچاقچیان، توزیع کنندگان و معتادان متجاهر گام بر می می‌دارد و طرح های مختلف در این حوزه اجرا می کند.

وی اضافه کرد: البته در این مسیر، برخورد با دانه درشت ها و قاچاقچیان اولویت اصلی پلیس است و در این راستا، اقدامات ارزنده ای از جمله ضربه مالی به قاچاقچیان دردستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: در کنار مقابله با قاچاق و توزیع، جمع آوری معتادان و تحویل آنها به مراکز نگهداری با قدرت اجرایی می شود و درقالب طرح های مختلف در ایام مختلف سال، معتادان جمع آوری و به کمپ ها یا مراکز درمان تحویل داده می شوند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی ادامه داد: در سال جاری تاکنون حدود ٢ تن مواد مخدر در استان کشف شده که در ‌مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد رشد دارد.

سرهنگ جلیل پناه گفت: انهدام ١١ شبکه مواد مخدر و دستگیری  حدود سه هزارنفر و کشف ۶١۵ هزار عدد انواع قرص روان گردان از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان طی سال جاری است.

آذربایجان غربی از استان های در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و سالانه چندین تن مواد مخدر در این استان کشف می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha