افزایش توان دفاعی، مهم‌ترین زیرساخت بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی است ‌

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان، از بین بردن ابزار جنگ نرم دشمن را نیازمند قدرت دفاعی دانست و گفت: افزایش توان دفاعی مهم‌ترین زیرساخت بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در دیدار با فعالان صنایع دفاعی استان هرمزگان، با ذکر این نکته که قرآن کریم برای تقویت قدرت دفاعی هیچ مرزی قائل نیست، افزود: ما امروز محکوم به تقویت مولفه‌های قدرت کشورمان هستیم و پایه های قدرت کشور نیز قدرت نظامی است.
وی با اشاره به اینکه از قدرت اجتماعی، اقتصادی و سایر مولفه‌های قدرت غافل نیستیم، تصریح کرد: باید آگاه بود که تامین سایر مولفه‌های قدرت، منوط به تقویت قدرت نظامی و دفاعی کشور است؛ یعنی کشوری که در زمینه‌ دفاعی قوی باشد می‌تواند از مولفه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خود نیز دفاع کند.
امام جمعه بندرعباس عقبه تمدنی و اندیشه قابل ارائه به دنیا را از مهم‌ترین عوامل رویارویی و مقابله جهان غرب با ایران دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مدل جدیدی را در مسائل حکمرانی و مدیریت مسائل دنیوی ارائه کرده است؛ از طرفی ایران چه پیش از اسلام و چه پس از اسلام نقش مهمی در حوزه تمدنی داشته و به همین جهت غرب از پیشرفت ایران بیمناک است.
وی، صنعت دفاعی را نقش اول استقلال کشور دانست و خاطرنشان کرد: صنعت دفاعی نیازمند بالاترین تکنولوژی‌هاست و در این زمینه کارهای بسیار بزرگی انجام شده است و در سالیان گذشته همواره از نزدیک شاهد اقدامات فعالان صنایع دفاعی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha