۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84891433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان مناطق محروم کردستان زیر پوشش طرح باغ قرار می گیرند

سنندج- ایرنا- معاون حمایت و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی وزارتخانه، در سال تحصیلی جدید دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان زیر پوشش طرح "باغ" (طرح تغذیه رایگان دانش‌آموزی) قرار می گیرند.

افشین خوشگوار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح تغذیه رایگان دانش‌آموزی امسال با عنوان "باغ" و در قالب بسته امنیت غذایی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت اجرای این طرح، دانش آموزان مناطق روستایی، مناطق مرزی و مناطق محروم و حاشیه شهرها است، گفت: در قالب این طرح لقمه های سالم حاوی مواد غذایی مورد نیاز بدن، مغذی و کاملا استاندارد از نظر بهداشتی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

معاون حمایت و سلامت آموزش و پرورش کردستان  یادآور شد: برای اجرای این طرح در استان هم اکنون در حال احصای دانش‌آموزان بی بضاعت و محروم استان، اعلام به وزارتخانه و بسترسازی هستیم، ضمن اینکه تلاش ما زیرپوشش قرار دادن تمام دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح در کشور بودجه لازم تعیین شده است اما هنوز سهمیه استان برای اجرای طرح مشخص و اعلام نشده است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha