بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰۶میلیاردریال اعتبار اشتغال پرداخت کرد

یاسوج - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت : این بانک در ۱۰ماهه امسال هزار و ۸۶۵میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که هزار و ۶میلیادریال آن در حوزه اشتغال واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.


مهدی منتظر روز جمعه در گفت و گو با ابرنا ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجروچهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رسالت های اجتماعی بانک توسعه تعاون اشاره کرد و گفت: این بانک از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال تسهیلات در استان به متقاضیان پرداخت کرده است.

بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰۶میلیاردریال اعتبار اشتغال پرداخت کرد


مهدی منتظری افزود: بانک توسعه تعاون برای حمایت از اشتغال و تولید در بخش های صنعت ، کشاورزی ، بازرگانی، مسکن، بند ب تبصره ۱۶ ، ازدواج و فرزند آوری اقدامات خوبی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه بانک درحوزه صنعت ۶۵۹ میلیارد ریال به واحد های تولیدی درجهت کمک به اشتغال وتولید دراستان تسهیلات پرداخت کرده بیان نمود برای حمایت از قانون جوانی جمعیت و خانواده ،افزون بر۳۴۰ میلیارد ریال،تسهیلات ازدواج وفرزندآوری در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت کرده است.
به گفته منتظری از ابتدای سال جاری تاکنون شعب بانک توسعه تعاون استان از محل منابع داخلی و بند ب تبصره ۱۶و سایر منابع برای حمایت از بخش تولید واشتغال ۳۴۷میلیاردریال تسهیلات پرداخت کرده است.
وی از برنامه ریزی برای جذب منابع وکاهش مطالبات در روزهای پایانی سال خبر داد و اضافه کرد: بانک توسعه تعاون برای تحقق مسئولیت اجتماعی در پرداخت تسهیلات فعالیت های بسیار خوبی داشته و این خدمت همچنان ادامه دارد.

بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۰۶میلیاردریال اعتبار اشتغال پرداخت کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha