۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85043549
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هنرجویان قرارگاه جهادی شهر قدس پخت کیک جشن میلاد حضرت مهدی را عهده دار شدند

شهر قدس - ایرنا - سرپرست کارگاه شیرینی پزی قرارگاه جهادی شهرستان قدس گفت: هنرجویان قرارگاه جهادی شهر قدس پخت کیک جشن میلاد حضرت مهدی تحت عنوان سبز ظهور را عهده دار هستند.

به گزارش ایرنا، به همت قرارگاه جهادی، اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان شهرستان قدس جشنواره کیک میلاد فرخنده منجی عالم بشریت در سالروز ولادت حضرت ولیعصر عج برگزار می شود.

محسن کرمی مدیر این قرارگاه از برپایی جشن میلاد مهدی موعود در شب نیمه شعبان خبر داد.

مارال مقدم مربی و سرپرست کارگاه شیرینی پزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: پیشنهاد برگزاری جشن میلاد به مدیریت مجموعه ارائه شد و طبق معمول با استقبال و موافقت، برنامه ریزی برگزاری این جشن بزرگ آغاز شد.

وی ادامه داد: مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۶ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و با توجه به استقبال عموم قابل تمدید است.

هنرجویان قرارگاه جهادی شهر قدس پخت کیک جشن میلاد حضرت مهدی را عهده دار شدند

مقدم افزود: از هجده سال قبل با گذراندن دوره یک ماهه آموزشی به این حرفه علاقمند شدم و به عنوان مربی در این زمینه فعالیت دارم. تا قبل از حضور در محل قرارگاه در زمینه تولید شیرینی، غذاهای انگشتی و کیک به صورت خانگی سفارش می گرفتم و برای شهرداری، آموزش وپرورش و نهادهای دولتی شیرینی می پختم.

وی با اشاره به حضور هشت ماهه در قرار گاه جهادی شهرستان قدس گفت: با وامی که از این محل دریافت کردم، تاکنون بیش از ۱۰۰ هنرجو را در دوره های آموزشی کیک، شیرینی، غذاهای انگشتی و ژله شرکت تعلیم داده ام که بیشترشان در زمینه پخت شیرینی جات خانگی فعال هستند.

مقدم به برگزاری جشنواره شب یلدا، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (ع) و روز مادر، میلاد مبارک حضرت علی (ع) و روز پدر ، همچنین سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) با حضور و همراهی هنرجویانش اشاره کرد و افزود: به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیز مراسمی با تهیه و عرضه انواع حلوا برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه زمینه جشن نیمه شعبان را تحت عنوان سبز ظهور نامگذاری کردیم، افزود: کیک های تهیه شده در این مراسم توسط هنرجویان عرضه شده و سعی بر این است که فقط قیمت مواد اولیه از خریداران دریافت شود.

مقدم در پایان گفت: حضور همه همشهریان را در میدان قدس، ابتدای خیابان چمن، ساختمان اداره مالیات قدیم گرامی می داریم و چشم انتظار دیدارتان هستیم.

شهرستان قدس در غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha