۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85058121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیدآفرینی در جامعه از دستاوردهای مهم محرومیت زدایی است

قزوین- ایرنا- دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) گفت: امیدآفرینی بین اقشار مختلف جامعه و ارتقای کارآمدی نظام از جمله دستاوردهای مهم اجرای طرح های محرومیت زدایی در کشور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردارجمال الدین آبرومند روز سه شنبه در نشست امضای تفاهم نامه طرح بسیج آبرسانی استان قزوین افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) براساس منویات مقام معظم رهبری به منظور محرومیت زدایی در عرصه های مختلف با حضور نهادهایی از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی، کمیته امداد، بهزیستی، آستان مقدس رضوی، سپاه و بسیج در این قرارگاه عضویت دارند.

وی اظهار کرد: ماموریت و سازماندهی این قرارگاه بر این مهم استوار است که بتواند گام های بلند و موثری را در رفع محرومیت در ابعاد و عرصه های مختلف در کشور بردارد.

سردار آبرومند تصریح کرد: نزدیک به ۲سال است که با حمایت مجلس و دولت بسترهای لازم برای هرچه فعال تر شدن قرارگاه فراهم شده و توافقات کلی خود را با مجموعه دولت در سطح کلان انجام داده و کار در استان ها را آغاز کرده ایم.

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله «امیدآفرینی مهمترین اقدام مجموعه حاکمیت در گام دوم انقلاب است» و «مردم پایه و استوانه اصلی کشور هستند و با اتکا به مردم می توان همه مشکلات را برطرف کرد و مهم ترین نقطه ای که مردم بایستی در این بخش مورد توجه قرار گیرد، امیدآفرینی است؛اظهار کرد: با طرح های محرومیت زدایی امیدآفرینی و نشاط در جامعه افزایش پیدا می کند.

وی افزود: امیدآفرینی در ذهن مردم از کارآمدی نظام نشأت می گیرد و امروز سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود بنا دارند که با رفع محرومیت، امیدآفرینی کرده و نشان دهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای کارآمدی لازم بوده و می تواند موانع را برطرف نماید.

این مسوول با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه و این قرارگاه با شرکت آبفا و اداره کل راه و شهرسازی استان برای آبرسانی و آسفالت راه های روستایی قزوین، ادامه داد: امیدواریم با همراهی مدیران قزوین، طرح های محرومیت زدایی تعریف شده در این استان را عملیاتی کنیم.

سردار آبرومند یادآور شد: حوزه های فعالیت این تفاهم نامه شامل آب روستایی، راه روستایی، مسکن محرومین، حاشیه نشینی و شهرهای هدف می باشد.

وی با بیان ایکه همدلی و نزدیکی بین دستگاه های اجرایی و سپاه می تواند موجب تسریع در روند کارها شود،افزود: آنچه ما در قرارگاه دنبال می کنیم حمایت و تامین منابع است اما مهمترین بخش کار، عملیات اجرایی پروژه هاست که با تلاش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین انجام می شود.

وی یاد آور شد: امیدواریم با حمایت استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طرح های محرومیت زدایی در موعد مقرر اجرا شده و از مشکلات مردم در نقاط کم برخوردار گره گشایی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha