معاون استاندار هرمزگان: نتیجه مطالبه‌گری امیدآفرینی در جامعه باشد

بندرعباس - ایرنا - معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان در جمع مطالبه‌گران گفت: فضای مطالبه‌گری نباید به سمتی برود که باعث برهم زدن وحدت در بین مردم شود بلکه نتیجه هر مطالبه‌گری باید موجب امیدآفرینی در جامعه باشد.

به گزارش ایرنا، محسن خاکی نهاد روز دوشنبه در نشست با مجمع مطالبه‌گری شهرستان‌های حوزه مرکز استان هرمزگان، با تاکید بر اینکه مواضع مجمع مطالبه‌گران بر مساله محوری بوده، افزود: البته در جامعه امروزی موضوع‌های اجتماعی مهم بوده اما اولویت موضوع‌های اقتصادی در جامعه است و مطالبه‌گری باید در فضای جامعه مشارکت ایجاد کند.

وی بیان کرد: کسانی که امروز در حوزه مطالبه‌گری درحال فعالیت هست، جوانان گام دوم انقلابی هستند.

معاون استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه زمانی یک مطالبه‌ ارزشمند است که در فضای تعامل و سازندگی شکل بگیرد، عنوان کرد: نقد یا مطالبه‌گری نسبت به هر دستگاهی باید همراه با راهکار باشد.

خاکی نهاد، ایجاد هسته‌های تخصصی را یک اقدام شایسته در مجمع مطالبه‌گران دانست و گفت: از ظرفیت مسوولان برای حضور در هسته‌های تخصصی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مسوولان نیز در لباس قانون به نوعی مطالبه‌گر هستند، افزود: باتوجه به پیش رو بودن انتخابات، کار مطالبه‌گران بسیار به نسبت سخت‌تر خواهد بود؛ چرا که مطالبات مردم نباید به نفع یک جریان خاص مصادره شود.

معاون استاندار هرمزگان: نتیجه مطالبه‌گری امیدآفرینی در جامعه باشد

بدنبال توانمندسازی مطالبه گران هستیم

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان نیز در این نشست گفت: اولویت در کار تشکیلاتی رشد و اعتلای افراد است و ما به دنبال توانمندسازی مطالبه‌گران هستیم.

علیرضا صالحی با بیان اینکه خودبینی نباید در انجام کار مطالبه‌گری وجود داشته باشد، اظهار کرد: بدون جبهه سازی در مطالبه‌گری، مطالبات مردمی زمین خواهد ماند.

صالحی با بیان اینکه باید به دنبال تشویق مردم برای کار مطالبه‌گری باشیم، افزود: باتوجه به مسائلی که در استان هرمزگان وجود دارد، ورود مساله محور به برخی از مطالبات کلان استانی باتوجه به سیر منطقی و مطالعه تخصصی دنبال شود.

وی ادامه داد: مجمع مطالبه‌گران هرمزگان نسبت به همه استان‌ها در حوزه کار تشکیلاتی پیشگام است، به طوری که مجامع مطالبه‌گری در سطح بخش‌های تابعه استان درحال برگزاری است.

معاون استاندار هرمزگان: نتیجه مطالبه‌گری امیدآفرینی در جامعه باشد

نشست مجامع مطالبه‌گری شهرستان‌های حوزه مرکز استان هرمزگان با حضور اعضای شورای مرکزی مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان و دبیران مجامع مطالبه‌گری شهرستان‌های بندرعباس، قشم، خمیر و حاجی‌آباد به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha