۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85215503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی (ع) سرایان آغاز شد

بیرجند - ایرنا - همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی(ع) سرایان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روز چهارشنبه در این آیین که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: موضوع توسعه بیمارستان امام علی (ع) و افزایش تخت‌های این مرکز درمانی در سرایان از مطالبات مردم این شهرستان و از مصوبات سفر استاندار به سرایان بود که از امروز وارد فاز اجرا شد.

سید محمد موسوی میرزایی با بیان اینکه در طرح توسعه این بیمارستان، هزار و ۸۷۰ مترمربع به ظرفیت موجود بیمارستان اضافه می‌شود، افزود: تعداد تخت‌های بیمارستان هم از ۳۲ به ۶۴ تختخواب افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: طرح مذکور با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود و جمعیت برخوردار از خدمات این بیمارستان ۴۵ هزار نفر است.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی (ع) سرایان آغاز شد

دستاوردهای کشور نشان از تغییر جهان‌بینی در دولت سیزدهم است

استاندار خراسان جنوبی در آیین کلنگ‌زنی طرح توسعه بیمارستان سرایان گفت: اتفاقات بزرگی در کشور رخ داده و نشان می‌دهد که جهان‌بینی دولت سیزدهم به سوی کار، تلاش و کوشش است تا گره‌های بزرگ از مردم باز شود.
جواد قناعت افزود: شهید رجایی و باهنر الگوی سفرهای استانی بودند که دولت سیزدهم به تاسی از این اسوه شاهد سفرهای پر معنا هستیم .
وی عنوان کرد: فضای همدلی در کشور و بین سران قوا به ویژه دولت و مجلس برقرار شده است و خدمت به مردم در دولت سیزدهم تعطیلی ندارد.
قناعت با بیان اینکه انتقال آب از دریای عمان جزو کارهای بزرگ دولت سیزدهم است که کل استان را پوشش می‌دهد، خاطرنشان کرد: شاهد سرعت گرفتن روند احداث پروژه راه آهن و تکمیل رینگ گازرسانی به استان هستیم که منفعت آن به همه مردم خراسان جنوبی خواهد رسید.
وی گفت: یکی از مسایل مردم شهرستان سرایان که توسط نماینده مجلس و مسئولان شهرستانی به طور جدی پیگیری می‌شود بحث جاده‌ها و طرح توسعه بیمارستان است.
استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های موجود به نحوی استفاده شود که در آینده نزدیک شاهد افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام علی(ع) شهرستان سرایان باشیم تا دغدغه جدی مردم رفع شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی در سرایان

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان سرایان در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۸ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار هزار و ۴۲۲ میلیارد ریال در سرایان آغاز شده‌است.

جواد قناعت افزود: از این تعداد ۶۳ طرح عمرانی با اعتبار ۹۲۵ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی پنج طرح هم با اعتبار ۵۱۹ میلیارد ریال آغاز شد.

وی به آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی (ع) سرایان، اظهار داشت: اجرای این طرح از دغدغه‌های جدی مسئولان، مردم و گروه‌های مرجع در شهرستان بود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با پیگیری‌های جدی توسط دانشگاه علوم پزشکی، نماینده مردم و فرماندار شهرستان و سایر پیگیری‌ها که از مرکز و وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت، در نهایت طرح توسعه بیمارستان سرایان از ۳۲ به ۶۴ تختخوابی وارد فاز اجرایی شد.

قناعت با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه آن تامین شده‌ و البته تکمیل این طرح نیازمند اعتبارات بیشتری است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که از محل اعتبارات استانی و ملی روند اجرای این طرح دنبال شود.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی (ع) سرایان آغاز شد

وی به افتتاح طرح گازرسانی به مجتمع دامداران سرایان به نمایندگی از سه طرح گازرسانی با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: همچنین بهره‌برداری از احداث خط تقویتی آیسک - فردوس با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

قناعت خاطرنشان کرد: افتتاح روکش محور سه قلعه - بیرجند، روکش آسفالت محور کریمو - سرایان - خواف و همچنین روکش آسفالت گرم محور چاه غیاث – چاه ترخی از دیگر طرح‌های افتتاحی شهرستان است.

وی ادامه داد: در جریان سفر سال گذشته استاندار به سرایان مردم منطقه چاه غیاث درخواست‌هایی داشتند که اتفاقاتی خوبی در منطقه انجام شده اما کامل نشده، مردم نگران نباشد چرا که ما همچنان به منطقه توجه خواهیم داشت تا طرح‌ها به اتمام برسد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح ۲ دهنه پل زیرگذر در کمربندی شهر آیسک، بیان کرد: همچنین روکش آسفالت گرم محور بسطاق به مجتمع دامداری است هم رقم خورد و در مجموع طرح‌های راهداری شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده‌است.

قناعت در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان‌های خراسان جنوبی همزمان با هفتمین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت در شهرستان سرایان حضور یافت و آغاز برنامه‌های این سفر با غبارروبی گلزار شهدای شهر سرایان آغاز شد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان امام علی(ع) سرایان از ۳۲ به ۶۴ تختخواب، کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۶ پروژه گازرسانی و افتتاح پروژه روکش آسفالت حفاظتی محور سرایان - دوست آباد به نمایندگی از چند طرح راهداری از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر است.

بخش پایانی برنامه‌های استاندار در سفر به شهرستان سرایان هم دلجویی از خانواده گرانقدر یک شهید دوران دفاع مقدس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha