تصویب ۱۱۸ مصوبه برای حل مشکلات زیرساختی رامیان استان گلستان

گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در سفر اخیر استاندار به رامیان ۱۱۸ مصوبه برای حل مشکلات زیرساختی این شهرستان تصویب شد که پیگیری این مصوبات در مسیر حل مشکلات در اولویت مدیرانی استانی و شهرستانی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر یکشنبه شب در نشست شورای اداری رامیان اظهار کرد: در ۵۴ روز گذشته و در دوران سرپرست فرمانداری این شهرستان، مدل جدید مدیریتی برپایه اعتماد و ایثارگری در رامیان اجرا شد.
وی بیان کرد: در سیاست جدید، نشست‌های مختلفی با نخبگان، معتمدان، بزرگان و فرهیختگان همراه با تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز برای ارائه راهکارهای برون رفت از مشکلات برگزار شد.

وی افزود: مهم ترین دلیل برگزاری نشست‌های هم اندیشی با گروه‌های مختلف رامیان، شناخت بیشتر ظرفیت‌های شهرستان و هم افزایی برای حرکت در مسیر حل مشکلات بود.

معاون استاندار گلستان پیگیری مصوبات سفر استاندار به رامیان از جمله ساخت المان شهدای گمنام، راه‌اندازی سایت پروازی، پلمب چاه‌های غیرمجاز و جمع آوری متکدیان در محل پلیس را از خواسته‌های مردم این شهرستان اعلام کرد.

علی جوان حاذق خواه فرماندار جدید رامیان هم در این نشست از اعتماد استاندار گلستان برای سپردن این مسوولیت قدردانی کرد و گفت: این شهرستان مردمی متدین، ولایتمدار، انقلابی و مومن همراه با انقلاب اسلامی دارد که گواه آن تقدیم ۱۶۹ شهید، ۲۳۲ جانباز بالای ۲۵ درصد، ۴۰۰ جانباز کمتر از ۲۵ درصد و ۳۱ آزاده است.

وی افزود: راهی که با تصویب ۱۱۸ مصوبه برای حل مشکلات شهرستان و توسعه زیرساخت‌های آن آغاز شد با همراهی و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم و استفاده از ظرفیت نخبگان ادامه خواهیم داد.

تصویب ۱۱۸ مصوبه برای حل مشکلات زیرساختی رامیان استان گلستان

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به پشت سرگذاشتن چهار فرماندار و سرپرست فرمانداری در دولت سیزدهم برای شهرستان رامیان ابراز امیدواری کرد: پنجمین فرماندار بتواند برنامه‌های پیش بینی شده دولت برای شهرستان را اجرا کند.

غلامعلی کوهساری افزود: مشکلاتی از گذشته در رامیان باقی مانده است که امیدواریم با مدیریت فرماندار جدید اقدامات قابل توجهی در مسیر رفع آنها و اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان برداشته شود.

وی بیان کرد: حدود ۲۰ سال از شهرستان شدن رامیان می‌گذرد اما هنوز بعضی از ادارات در مرکز شهرستان مستقر نشده که مهم ترین آن جمعیت هلال احمر است و مردم تقاضای استقرار این مجموعه را دارند.

به گزارش ایرنا، در این نشست از خدمات سیدعلی مهاجر به عنوان سرپرست فرمانداری رامیان تکریم و علی جوان حاذق خواه به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

شهرستان رامیان با حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت که از اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شدند، در چهار نقطه شهری شامل «رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا» و ۶۳ پارچه آبادی در گستره ۷۸۰ کیلومتر مربع و در دامنه رشته کوه البرز شرقی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha