۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85248892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمس آذر بازی فوق العاده ای را برابر ذوب آهن به نمایش گذاشت

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: بازی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان همانند بازی قبل تیم ما مقابل هوادار، فوق العاده و رضایت بخش بود.

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم خود در مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، تاکید کرد: تیم ما امروز یک بازی با کیفیت و فوق العاده ای را برابر یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین تیم های حال حاضر ایران به نمایش گذاشت و تماشاچیان قزوینی نیز از این دیدار لذت بردند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر در برابر حریف اصفهانی خود امروز با بدشانشی روبرو شد، افزود: متاسفانه وزش باد در جریان بازی نیز تاثیرگذار بود و به اعتقاد من در برخی مواقع نیز تصمیم گیری داوران هم تا حدوی به ضرر تیم ما تمام شد.

دقیقی یادآور شد: در دقیقه ۴۶ این دیدار یک گل سالم زدیم که مورد قبول قرار نگرفت و موضوع را به اهالی قضاوت می سپارم و اگر هم گل صحیح نبود چرا ضربه بازیکن مقابل به رحمان رضایی از سوی داور پیگیری نشد؟

سرمربی تیم شمس آذر قزوین ادامه داد: در دقیقه ۹۵ این بازی تیم ما مستحق یک پنالتی بود، اینجا باید همه قضاوت کنند که چرا داور برای صحنه پنالتی وارد عمل شد اما ناگهان تصمیم گیری عوض شد و به بازیکن تیم ما کارت زرد دادند.

وی اضافه کرد: بدون شک داوران فوتبال ما مظلوم ترین قشر این جامعه هستند و اگر بیشتر حمایت شوند با فراغت خاطر در دیدارها حاضر می‌شوند و قضاوت بهتری را هم از خود به نمایش می گذارند.

دقیقی با اشاره به اینکه تیم شمس آذر امروز سزاوار پیروزی در میدان بود، خاطرنشان کرد: ما اگرچه امروز در زمین شکست خوردیم، اما یادمان نرود تیم ما در خط دفاع سه بازیکن مصدوم داشت.

وی اضافه کرد: بنده بارها به بازیکنانم هشدار داده ام که وقتی تیم در فاز حمله قرار دارد بایستی در خط دفاع مراقب بود تا اسیر ضد حمله تیم مقابل نشوند.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با انتقاد از نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: متاسفانه از نظر برنامه ریزی با مشکلاتی روبرو هستیم و به نظر می رسد در ادامه راه نیازمند برنامه ریزی های دقیق تری خواهیم بود.

دقیقی یادآور شد: تیم شمس آذر قزوین که برای نخستین مرتبه به رقابت های لیگ برتر راه یافته مظلومترین تیم حاضر در این رقابت هاست اما با همه کمبودها و تنگناها، اتفاقات نادر و نشدنی را عملیاتی ساخته ایم.

براساس این گزارش، دیدار تیم های شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر (جام خلیج فارس، شامگاه امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۲ بر یک به نفع تیم اصفهانی به پایان رسید.

گل های این دیدار توسط محمدجواد محمدی در دقایق ۲۷ و ۳۴ برای تیم میهمان و عیس مرادی در دقیقه ۷۷ برای تیم شمس آذر به ثمر رسید.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه، پنجشنبه هفته آینده در اهواز میهمان فولاد این شهر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha