۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۸
کد خبر: 85252251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد کمبود معلم در ساوه رفع شد + فیلم

ساوه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش ساوه گفت: امسال با بکارگیری نیروهای جدید و خرید خدمات ۷۰ درصد کمبود معلم شهرستان رفع شد.

«اصغر قراخانلو» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ابتدای مهر به علت نقل و انتقالات و بازنشستگی‌ها این شهرستان با کمبود ۳۰۰ معلم مواجه بود که تا کنون تامین آن از محل بکارگیری بازنشستگان، افزایش ساعات خدمت نیروهای شاغل و خرید خدمت ۷۰ درصد این نیاز جبران شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر کمبودها در مناطق روستایی و شهر صنعتی کاوه است افزود: برای این منظور جذب خرید خدمت ۲۶ نفر در انجام شده است.

قراخانلو یادآور شد: هم اکنون نیز در حال تامین معلم برای حدود ۶۰ کلاس درس هستیم که انتظار می رود با بکارگیری نیروهای جدید از محل آزمون آموزش و پرورش بتوانیم تا اخر مهر ماه این کمبود به صورت کامل رفع شود.

وی افزود: در صورتی که پذیرش معلمان ماده ۲۸ در پایان مهر ماه به اتمام نرسد دوباره نسبت به جذب خرید خدمات اقدام خواهد شد.

مدیراموزش و پرورش ساوه با بیان اینکه هم اکنون کلاس تعطیلی در مدارس وجود ندارد گفت: کلاس های فاقد معلم با استفاده از توان نیروهای اجرایی مدارس از جمله مدیر و معاونان آن بر حسب رشته تحصیلی و تجربه تا جذب و بکار گیری نیروهای جدید دایر شده است.

۵۶ هزار دانش آموز و سه هزار نوآموز ساوجی در ۲۹۳ مدرسه هم اکنون در حال تحصیل هستند و بیش از ۲ هزار معلم و کادر آموزشی نیز در شهرستان ساوه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha