۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85257035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماقت اسراییل در شهادت ۳۳ هزار کودک نابخشودنی است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: اسراییل در ۷۰ سال گذشته حماقت‌های متعددی انجام داده که یکی از آنها به شهادت رساندن ۳۳ هزار کودک مظلوم بوده که هرگز قابل بخشیدن نیست.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به جنایت های ۷۰ ساله صهیونیست ها، اظهار کرد: طی این مدت رژیم غاصب صهیونیستی آدم ها را می دزدیدند، زندانی و شکنجه می کردند و با به شهادت رساندن بیش از ۳۳ هزارکودک، کارنامه ننگینی را از خود برجای گذاشته اندو

وی اضافه کرد: بمباران اردوگاه پناهندگان و حتی معلولان از دیگر جنایات و حماقت‌های رژیم غاصب صهیونیست بوده که به قتل و عام و آواره کردن مردم فلسطین منجر شد و از غزه یک ویرانه درست کردند، با این حال هنوز هم نتوانسته اند اراده درونی مردم غزه را بشکنند و ما شاهد پیروزی این افراد هستیم.

آیت الله عابدینی ادامه داد: حمایت از اشرار و منافقان از دیگر حماقت‌های اسراییلی بود که برخی از این موارد در فضای مجازی صورت گرفت و به دادن پول به اهالی قلم خواستار جنگ شناختی و مشوش ساختن مردم شدند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه حماقت اسراییلی‌ها در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس جنایت دیگر این رژیم بود، افزود: امروز حتی شاهد هستیم که آمریکا کلی سلاح را با هواپیما به سمت اسراییل فرستاده است، امیدواریم این سلاح‌ها به دست رزمندگان اسلام بیافتد تا با همان اسراییل را نابود کنند، چه بسا قبلا نیز اینطوری شد و سلاح های آمریکایی در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه رژیم بعث و کشورهای غربی استفاده شد.

وی تاکید کرد: حرکت مردم قزوین در راهپمایی امروز بسیار ارزشمند بود، در این قدم ها ثواب بسیاری نهفته است که برای مظلوم ترین مردم دنیا گام برداشتید، در فلسفه نماز جمعه نیز نفرین بر یهودیان صهیونیسم و حیله و نیرنگ این افراد تاکید شده است، ناگفته نماند در همین نماز جمعه عزیزانی از لبنان، سوریه، نیجریه، تانزانیا، کنگو و عراق نیز حضور دارند و در راهپیمایی شرکت کردند.

آیت الله عابدینی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی باعث شکست جبران ناپذیری برای صهیونیست ها شده تا جایی که هرگز نمی‌توانند خودشان را ترمیم کنند و بار دیگر جرات و جسارت به خرج دهند، الان بهترین فرصت است که این افراد را از سرزمین های اشغالی دور بیندازند تا بساط آنها برچیده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: این نخستین مرتبه بود که فلسطینی ها و جبهه مقاومت به جای اینکه تدافعی برخورد کنند، تهاجمی برخورد کردند، رهبر معظم انقلاب نیز گفته بود که باید بازوان و پیشانی این طراحان را بوسید،‌ ما باید پای این افراد را ببوسیم که چنین افتخار و حماسه‌ای خلق کردند، انصافا جنگ غافلگیرانه‌ای بود، هم زمینی بود و هم هوایی، هم چریکی بود و هم کلاسیک و پادگانی، هم سایبری بود و هم فضای مجازی، هم اطلاعاتی بود و هم امنیتی که هنوز هم اسراییلی‌ها نمی توانند تحلیل کنند که این افراد چگونه حرکت کردند و این ضربه سنگین را به آنها وارد کردند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی است برای مقاومت اسلامی، که موجب بزرگی این مقاومت و ذلت صهیونیست‌ها شد، تشریح کرد: در خلال همین اوضاع و احوال آمریکا بالاخره تصمیم گرفت هواپیمای حامل انواع سلاح را به سرزمین های اشتغالی برساند، این هم یک حماقت بود که باید به تشریح آن پرداخت.

وی ادامه داد: نخستین حماقت آمریکا، حمایت از رژیم پهلوی بود، آنها از رژیم شکنجه گر و جنایتکار پهلوی حمایت کردند که در نهایت نیز موجب ننگ آنان هم شد، سپس در جنگ ویتنام وارد شدند و در نهایت با هزاران کشته و شکست از آن خارج شدند، ورود به جنگ مردم محروم و مقاوم افغانستان دیگر حماقت آمریکایی‌ها بود، در این جنگ خیلی خرج کردند و با کلی سلاح کشتار جمعی راه انداختند، حتی عروسی افغانستانی ها را به عزا تبدیل کردند و در نهایت با سرافکندگی پا به فرار گذاشتند.

آیت الله عابدینی بیان کرد: ایجاد داعش و حمایت از این گروه تکفیری از دیگر حماقت های آمریکایی ها بود، حماقت دیگر داعش جنگ نیابتی در یمن بود، این افراد به همراه سعودی‌ها پدر و مادر و کودکان بی گناه را کشتند و مجروح ساختند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوی در ادامه به ورود سردار سرافراز آفریقا، شیخ ابرهیم زکزاکی اشاره کرد و گفت: این سردار که از نسل ائمه است، به کشور ما یعنی خانه خودش آمده و مورد استقبال جوانمردان ما قرار گرفت، این مردی است که همه چیزش را به خدا فروخته و ۶ نفر از پسرانش را به شهادت رساندند و به نوعی سردار سلیمانی آفریقا محسوب می‌شود.

آیت الله عابدینی در مورد خبر تاسف بار زلزله هرات نیز بیان کرد: این واقعه ۲ هزار ۵۰۰ نفر از مردم افغانستان زیر آوار ماندند و مجروحان بسیاری نیز برجای گذاشت، نخستین کشوری که به فریادشان رسید جمهوری اسلامی ایران بود، من از همین جا به مردم این کشور تسلیت عرض می کنم، از طرف دیگر نفرین می کنیم بر کسانی که بین ما فتنه ایجاد کردند و می خواستند نزاع بین ما را تماشا کنند.

وی با اشاره به روز جهانی استاندارد و نابینایان، اظهار کرد: این افراد دل های روشنی دارند، چشم این افراد اگرچه بسته است، اما دل های روشنی دارند و کسانی هم که به این افراد خدمت کنند، خداوند آنها را از نفاق و آتش جهنم دور می‌گرداند و ۷۰ حاجت آنها را هم برآورده می سازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha