۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85260430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: رفع مشکلات درمانی ملارد نیازمند مشارکت خیران است

ملارد - ایرنا - فرماندار ملارد گفت: برای بهبود وضع بهداشت و درمان و ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی شهرستان نیاز جدی به مشارکت خیران داریم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، جابر کریمی روز دوشنبه در اولین جلسه موسسان مجمع خیرین سلامت که با حضور امام جمعه ملارد و جمعی از خیران و مدیران اداری برگزار شد، اظهارداشت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه سلامت صورت گرفته که اثرات ارزشمندی به همراه داشته است، تلاش ما این است در حوزه های مختلف به ویژه درحوزه بهداشت و درمان امکاناتی را فراهم کنیم تامردم منطفه کمترین دغدغه را داشته باشند برای محقق شدن این امر نیاز جدی به مشارکت خیران داریم.

وی با اشاره با اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان ادامه داد: تکمیل نسخه الکترونیک و پزشکی خانواده، آغاز اجرای طرح سلامت بخش، بیمه رایگان بیش از ۱۲ میلیون نفر و آغاز به کار صندوقبیماری‌های خاص و صعب‌ العلاج بخشی از اقدامات دولت در مدت ۲ سال بوده است.

کریمی افزود: آغاز طرح دارویاری، پوشش بیمه درمان ناباروی، ابلاغ و اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی و به سرانجام رساندن تعدادی از پروژه‌های نیمه تماموزارت بهداشت، به صفر رساندن صف کاشت حلزون، افزایش پوشش بیمه خدمات دندان پزشکی و ابلاغ سند ملی بیماری‌های نادر و از جمله مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان است.

در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فیزیکی و لجستیکی حوزه بهداشت و درمان شهرستان توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان، حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تشکیل مجمع خیران و ارتقاء سرانه های درمانی پرداختند.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha