۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85261782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان از مردم فلسطین حمایت کردند

اصفهان - ایرنا - شماری از دانشجویان و استادان دانشگاه صنعتی اصفهان در حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین و جبهه مقاومت و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، در داخل این دانشگاه راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا، دانشگاهیان و اعضای تشکل‌های دانشجویی و استادی دانشگاه صنعتی اصفهان امروز سه‌شنبه در حرکتی خودجوش بمنظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ابتدا در محل مسجد این دانشگاه گردهم آمدند و سپس در داخل دانشگاه به سمت مزار شهدای گمنام راهپیمایی کردند.

دانشگاهیان صنعتی اصفهان در این تجمع، با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از مردم و مبارزان فلسطینی، شعارهایی در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی سر دادند.

در پایان این تجمع بیانیه‌ای به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی قرائت شد که در آن آمده است: امروز باردیگر مجاهدان مقاومت اسلامی فلسطین با پیروی از خون شهدای راه آزادی قدس، طوفان به پا کرده، جان خود را بر کف گرفته، اتفاقی ماندگار را در تاریخ رقم زده و هیمنه پوشالی رژیم سفاک و اشغالگر قدس را در هم شکسته‌اند، طوفانی که رعشه و لرزه بر اندام جنایتکاران غاصب و متجاوزان در هر گوشه‌ عالم می‌اندازد و در پاسخ به هتک حرمت‌های بی‌سابقه و مکرر رژیم خونریز صهیونیستی به قبله اول مسلمین جهان، مسجدالاقصی، شکل گرفت.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: فریاد آزادیخواه و ظلم ستیز ملت مظلوم و مجاهد فلسطین که از عمق وجودشان برآمده، همانند گُرزی آهنین بر سر اسرائیل غاصب و کودک‌کُش فرود آمده و این نوید را به سراسر مظلومان جهان می‌دهد که جفای ظالم، دائمی نیست و این وعده الهی است.

در بیانیه دانشگاهیان صنعتی اصفهان تاکید شده است: اکنون و در این زمانه شکست غیرقابل ترمیم اسراییل جنایتکار و نفس‌های پایانی صهیونیست‌های کودک‌کُش، حمایت از ملت ستمدیده‌ و مظلوم فلسطین وظیفه‌ همه‌ انسان‌های آزاده و وجدان‌های بیدار عالم است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ما دانشگاهیان، بنابر ادای وظیفه‌ دینی و انسانی خویش، اعلام می‌داریم که ضمن حمایت قاطع از جبهه پُرافتخار مقاومت، از هیچ تلاشی برای احقاق حق مُسَلم مردم مظلوم فلسطین، پایان اشغالگری صهیونیست‌های خبیث و آزادی قدس شریف، دریغ نخواهیم کرد.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۱ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی، یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha