۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۹
کد خبر: 85263452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شیرجه به قعر جدول؛ فوتبال بابل در مسیر سقوط

۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۹
کد خبر: 85263452
شیرجه به قعر جدول؛ فوتبال بابل در مسیر سقوط

ساری- ایرنا- تیم فوتبال دریای کاسپین بابل که به عنوان نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد بعد از هفت بازی با کسب سه امتیاز در قعر جدول قرار دارد و این روزها با تغییر سرمربی و تلاش برای برقراری آرامش در تیم سعی می کند، از قعر جدول فاصله گرفته و به ساحل آرامش نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود، در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، این روزها شاهد قعر نشینی دریای کاسپین بابل تیم شهرشان در لیگ دسته اول کشور هستند.

تیم دریای کاسپین بابل که در فصل جاری هفت بازی انجام داده است تنها توانست با کسب سه تساوی و چهار باخت با سه امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول قرار بگیرد و این روزها بابلی ها سیاه ترین روزهای فوتبالی خود را تجربه می کنند.

تیم دریای کاسپین بابل در فصل جاری یک بر صفر مقابل مس سونگن، یک بر صفر مقابل سایپای تهران، یک بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه و همچنین ۲ بر ۱ مقابل نفت مسجد سلیمان متحمل شکست شده است.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول در فصل جاری در مقابل مس کرمان و داماش گیلان نتیجه ۱ بر ۱ و همچنین در مقابل نفت و گاز گچساران بدون گل به تساوی دست یافت و با هفت بازی و سه امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

مدیران این تیم فوتبال با تغییر سرمربی تیم و از طرفی دیگر تلاش برای بازگشت آرامش و تمرکز بر روی بازیکنان خود قصد دارند رنسانسی در این تیم ایجاد کرده و از انتهای جدول خود را به بالاتر برسانند.

برای تحقق این هدف مسولان تیم از تماشاگران هم استمداد کمک کردند و از آنها خواستند بدون پرداختن به حاشیه از تیم حمایت کرده تا با بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از تمام ظرفیت ها پرواز به پله های بالاتر جدول را آغاز کنند.

شیریجه به قعر جدول؛ فوتبال بابل در مسیر سقوط

دریا نیازمند تمرکز

در این پیوند مهدی بادیکناری رییس هیات فوتبال شهرستان بابل به خبرنگار ایرنا گفت: در شرایط فعلی تمرکز و آرامش مهمترین نیاز تیم دریای کاسپین بابل است که هواداران باید تلاش کنند این مهم تحقق یابد.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت فوتبال شهرستان بابل بسیار بالا می باشد، افزود: علاقمندان به فوتبال در این شهر بسیار پیگیر نتایج نماینده فوتبال خود در لیگ دسته اول هستند و موفقیت این تیم آرزوی آنها می باشد.

بادیکناری بیان داشت: تقاضای ما از هواداران آن است که آرامش را به سکوهای ورزشگاه برگردانند که این کار زمینه ساز تمرکز بازیکنان تیم فوتبال را فراهم می کند.

شیریجه به قعر جدول؛ فوتبال بابل در مسیر سقوط

اثرگذاری چالش های مدیریتی فصل گذشته

ابراهیم محمودی سرپرست تیم دریای کاسپین بابل گفت: با توجه به اینکه در فصل گذشته جابجایی های مدیریت در تیم صورت گرفته که با چالش هایی مواجه شده بود به تیم ضربه زده است.

وی اظهار داشت: در ابتدای فصل با انتخاب یک مربی مازندرانی به همراه بازیکنان بومی و باتجربه فوتبال کشور تلاش کردیم نتایج خوبی حاصل شود اما محقق نشد.

وی با ابراز امیدواری که در بازی هفته بعد در مقابل فجر سپاسی شیراز بتوانیم موفق عمل کنیم بیان کرد: تقاضای ما از هواداران تیم آن است که بدون پرداختن به حاشیه تیم خود را تشویق و زمینه موفقیت این تیم را فراهم کنند.

شیریجه به قعر جدول؛ فوتبال بابل در مسیر سقوط

سرمربی تازه نفس

سیدعباسی سر مربی جدید تیم دریای کاسپین بابل، حدود ۴۷ ساله، جانشین " یونس گرائیلی " سرمربی سابق تیم دریا کاسپین شد و بابلی ها امیدوارند سرمربی جدید برای آنها خوش یمن باشد و بتواند نماینده مازندران در لیگ دسته اول را از قعر جدول نجات دهد.

سیدعباسی سابقه بازی در تیم های فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، نفت آبادان، سپاهان پرسپولیس، استیل‌آذین، ابومسلم، آلومینیوم هرمزگان، پیکان، پارسه تهران را درکارنامه ورزشی خود دارد.

این مربی جوان زاده شهر تهران، کارمربیگری را نیز از حدود هفت سال قبل با تیم دسته یکی پارسه تهران شروع کرد و پس از آن در تیم های استقلال جنوب، سردار بوکان در لیگ یک ادامه داد و به عنوان دست یار درتیم لیگ برتری شهر خودرو و یک مقطع کوتاه هم سرمربی این تیم شد.

تیم فوتبال دسته اولی دریای کاسپین بابل که به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول کشور حضور دارد در هفت بازی فصل جاری با چهار باخت و سه مساوی با کسب سه امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha