۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85264607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندارد سازی نمازخانه ها در زنجان تدوین می شود

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: برای اولین بار در کشور، استاندارد سازی نمازخانه ها با مشارکت و همکاری ستاد اقامه نماز این استان تدوین شده است که پیگیری های لازم برای اجرای آن انجام می گیرد.

مهدی قهرمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به طور قطع پیشنهاد رابطین دستگاه های اجرایی در راستای تکمیل و تکامل این امر تسهیلگر و راهگشا خواهد بود.

وی اضافه کرد: در راستای استاندارد سازی محیط نمازخانه ها، کتاب راهنمای شرایط محیطی نمازخانه ها با مشارکت اداره کل استاندارد استان های زنجان و کردستان و با همکاری ستاد اقامه نماز ۲ استان برای بهره برداری متولیان امر در کشور تدوین و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

این مسوول ادامه داد: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و حاکمیتی استانداردسازی در کشور، مدعی العموم و عهده دار سیاست گذاری، راهبری، حسن نظارت و هدایت نظام استاندارد در سطح کشور است.

وی همچنین با بیان اینکه آزمایشگاه مکانیک، فلزشناسی و برق شرکت پارس سوئیچ زنجان موفق به اخذ گواهی ۱۷۰۲۵ شد اضافه کرد: آزمایشگاه‌های همکار استاندارد با اخذ گواهی نامه تأیید صلاحیت قادر به ارائه خدمات آزمایشگاهی به واحدهای تولیدی و خدماتی داخل کشور، وارد کنندگان و صادرکنندگان خواهند بود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: در استان زنجان ۳۶ آزمایشگاه همکار مورد تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران، دارای گواهی نامه استانی و ۲۳ آزمایشگاه دارای گواهی نامه ۱۷۰۲۵ ISO فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha