هنرمندان  البرز در حمایت از مردم غزه آثار فاخر تولید کنند

کرج -ایرنا-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر به خصوص در عرصه موسیقی سنتی و پاپ ، خواست تا در دفاع از کشتار مردم بی دفاع غزه آثار فاخر تولید کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، سعید جابری انصاری روز جمعه در جمع تعدادی از فعالان عرصه موسیقی به پیش بینی معمار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص زوال رژیم صهیونیستی و تاکید دوباره این امر از سوی امام خامنه ای ولی امر مسلمین اشاره کرد و افزود: جنایات بی‌شرمانه و ضدانسانی به دست جلادان صهیونیست‌ و سکوت جوامع بین المللی و خفت بار برخی دولت‌های مزدور جهان اسلام به شدت محکوم و وجدان بشریت جریحه‌دار شده‌ است .

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز ضمن دعوت از همه وجدان های بیدار در دفاع از غزه مظلوم و مردم ستمدیده و کشتار کودکان معصوم و زنان مظلوم ، از فعالان عرصه موسیقی سنتی و پاپ درخواست نمود تا با زبان هنر ، آثار فاخر تولید نموده و صدای گویای مردم مظلوم غزه در سراسر جهان برای جهانیان باشند .

وی از سرمایه گذارانی چون محسن رجب پور ، توتونچیان ، برادران حسین خانی وحاتم پور ، میلاد ماهان و خوانندگان محبوب و مطرح کشور در حوزه پاپ و سنتی خواست که کارزار زبان موسیقی را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، به راه بیاندازند.

وی با بیان اینکه منتظر شنیدن نوای " دایه دایه وقت جنگه " هستیم، افزود: بچه های خواننده رپ ببینند کشتار کودکان را در غزه و برای جوانان عالم در نکوهش و سنگدلی رژیم غاصب اسراییلی بخوانند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود: همانگونه که در کشور فعالان موسیقی با حمایت مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تولید و نشر آثار خود می پردازند امروز وجدان های بیدار در داخل و خارج کشور منتظر اقدام آنها در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

جابری انصاری گفت: علاوه بر حضور فیزیکی در صحنه نبرد حق علیه باطل، بایستی کارزار های فرهنگی و هنری برای رساندن پیام مقاومت به دنیا و مظلومیت مردم فلسطین به راه بیافتد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha