۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85281624
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۶ اثر به جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول ارسال شد

دزفول-ایرنا- مسوول دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول گفت: ۸۶ اثر صحنه ای و خیابانی برای دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول ارسال شده است.

محمدرضا خردمند روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات انتخاب آثار نمایشی صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول از بین ۶۴ اثر صحنه‌ای و ۲۲ اثر خیابانی متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره، هشت نمایش صحنه‌ای و چهار نمایش خیابانی را برای حضور در این جشنواره معرفی کردند.

وی با اشاره به اسامی آثار راه‌یافته به پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول ادامه داد: در بخش تئاتر صحنه‌ای " مینا و میچا " به کارگردانی علیرضا شریفی‌نیا از شهرستان مشهد به این جشنواره راه یافته است.

مسوول دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر گفت: " لولوی آوازخوان" به کارگردانی فریده مرادی از شهرستان آغاجاری، " پ. پاک، ت. تمیز" به کارگردانی مهران مقدر از شیراز و " قلم جادویی" به کارگردانی علی فریدونی از شاهین شهر اصفهان از دیگر آثار پذیرفته شده در این جشنواره هستند.

وی افزود: " شاهزاده کوچولو " به کارگردانی مرضیه درخشان‌نیا و " نون زنجبیلی " به کارگردانی فاطمه ابرا پایدار هر ۲ از شهرستان همدان، "هفت در مهربونی" به کارگردانی امیر خردمند و "۲۸۸۸ " به کارگردانی ستار رشنو هر ۲ از شهرستان دزفول از دیگر آثار راه یافته به این جشنواره هستند.

خردمند گفت: برای بخش تئاتر خیابانی این جشنواره نیز " چوبانلار" به کارگردانی مهدی صالحیار از شهرستان تبریز، "گسار" به کارگردانی علی سامری از شهرستان خارک استان بوشهر، " لک لکی جون و دوستان مهربون" به کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر اصفهان و "وعده ما نه شب" به کارگردانی فرید طاهری شهرستان ایذه از دیگر آثار پذیرفته شده در بخش تئاتر خیابانی به این جشنواره می‌باشند.

پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری عبدالحمید صادق جولا ۲۳ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha