دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان دانشگاه برتر ایران را کسب کرد

اردبیل - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل موفق به کسب رتبه سوم و عنوان دانشگاه برتر در نظام برنامه‌ریزی در بین تمام دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی ایران شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در دومین همایش کشوری مدیران و مسئولان نظام برنامه‌ریزی ستاد وزارت بهداشت، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران برگزار شد، به عنوان دانشگاه برتر معرفی شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گزارش داد که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در این همایش با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای بیان دستاوردهای نظام سلامت، از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به عنوان دانشگاه برتر در نظام برنامه‌ریزی سلامت با اهدای تندیس قدردانی کرد.

بنا به این گزارش در این همایش، موضوعات و چالش‌های مربوط به نظام برنامه‌ریزی سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سعادت جلیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز این موفقیت را مرهون تلاش معاونت‌های تخصصی و مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ذکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha