چادر ملو یزد با شکست فجر سپاسی شیراز به صدر جدول باز گشت + فیلم
دیدار فجر سپاسی با چادر ملو یزد

شیراز-ایرنا- تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک کشور برابر چادر ملو اردکان یزد شکست خورد تا این تیم به صدر جدول بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی عصر چهارشنبه از هفته پانزدهم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز بر گزار شد، تیم میهمان با یک گل که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند از سد تیم فجر گذشت و دوباره صدرنشین شد.

بازی این ۲ تیم برای رسیدن به صدر جدول از حساسیت زیادی برخور دار بود اما دو تیم به ویژه فجر بازی خوبی را در نیمه نخست ارایه کردند و میزبان قدر فرصت های خوبی که بدست آورد را ندانست.

فیلم ازکمال گهر نژاد

فرصت های طلایی فجر که از دست رفت

فجریها بازی را در نیمه نخست بهتر آغاز کردند و اگر سعید زارع کاپیتان فجر کمی دقت می کرد می توانست تیممش را صاحب گل کند، در دقیقه ۹ زارع در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان چادر ملو توپ را به بالای دروازه فرستاد تا میزبان به گل نرسد.

دقیقه ۲۱ باز هم سعید زارع بازیکن تیم فجر بر روی پاس خوب عباس بوعذار یک فرصت دیگر را از دست داد و توپ را به بیرون فرستاد تا فجریها حسرت فرصت های از دست رفته را بخورند.

دقیقه ۲۵ هم فرصت دیگری برای فجریها فراهم شد اما نتیجه ای نداشت.

دقیقه ۳۰ ضربه سنگین مهاجم چادر ملو به شکل خطرناکی از کناردروازه تیم فجر به بیرون رفت تا میهمان هم در این نیمه خودی نشان دهد.

دقیقه ۳۹ ابوالفضل بابایی دو مدافع تیم چادر ملو را از سر اه بر داشت اما ضربه آخر را خوب نزد.

چادر ملو یزد با شکست فجر سپاسی شیراز به صدر جدول باز گشت + فیلم
باز ی فجر برابر چادر ملو

پنالتی برای چادر ملو و اعتراض فجریها

دقیقه ۴۵ بازی بر روی پرتاب اوت توسط بازیکن تیم چادر ملو داور بازی به نشانه خوردن توپ به دست مدافع فجر نقطه پنالتی را نشان داد که با اعتراض بازیکنان تیم میزبان همراه و برای چند دقیقه ای بازی متوقف شد اما نتیجه ای نداشت و رضا محمودی آبادی توپ را تبدیل به گل کرد تا نیمه نخست با برتری چادر ملو پایان یابد.

بازی یک طرفه فجریها در نیمه دوم

با شروع نیمه دوم بازیکنان تیم میزبان برای جبران گل خورده در زمین تیم چادر ملو خیمه زدند و باز هم مانند نیمه نخست چندین موقعیت گلزنی فراهم کردند اما توپشان تبدیل به گل نشد.

اما در آن سوی میدان هم بازیکنان تیم چادر ملو برای حفظ گل زده به دفاع پرداختند و چشم به ضد حمله هم داشتند که نتیجه ای در بر نداشت.

دقایق طوفانی تیم میزبان

از دقیقه ۵۵ تا ۵۷ بازی فجریها طوفانی کار کردند یکبار عباس بوعذار پس از دریبل دو بازیکن تیم چادر ملو ضربه نهایی خود را با بی دقتی به بالای دروازه فرستاد تا بازهم عجله در نزد بازیکنان فجر به گل نرسند و بار دیگر هم در دقیقه ۵۶ نتوانستند قفل دروازه تیم چادر ملو که بسته بازی می کرد را باز کنند.

در ادامه نیمه دوم هم برتری از آن تیم میزبان بود و مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر دست به تعویض زد تا شاید گره کار که همانا گل زنی بود را باز کند.

دقیقه ۸۰ باز هم فجریها یک فرصت خوب را ازدست دادند و در دقیقه ۸۶ هم حامد بحیرایی در یک فرصت مناسب با عجله توپ را به بالای دروازه فرستاد تا در روزی که فجریها مستحق شکست نبودند ، بازی را به حریف خود واگذار کنند.

نیاز فجریها به یک مهاجم گلزن

تیم فجر هر چند در این مسابقات بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است اما در امر گلزنی موفق نبوده و به نظر می رسد کادر فنی تیم فجر برای نیم فصل دوم باید به فکر یک مهاجم گلزن که ضروری است باشند تا در پایان لیگ حسرت فرصت های از دست رفته را نخورند.

طاهران از تیم چادر ملو و فتحی از فجر کارت زرد گرفتند.

بیش از ۱۰ هزار تماشاگر از این بازی خوب دیدن و تیم فجر را تشویق کردند.

به گزارش ایرنا ،با پایان یافتن هفته پانزدهم تیم چادر ملو اردکان یزد با ۳۲ امتیاز صدرنشین شد، خیبر خرم اباد با ۳۱ و نفت مسجد سلیمان با ۲۹ امتیاز دوم وسوم شدند و فجر سپاسی هم با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک در بابل برابر تیم دریا این شهر به تساوی بدون گل دست یافت و با ۲۱ امتیاز در رده هفتم ایستاد.

به گزارش ایرنا در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی ۲ تیم اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha