۲ نمایش از اصفهان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت

اصفهان-ایرنا-هنرمندان اصفهانی با اجرای نمایش «اشرف مخلوقات» و «زمین شماره ایکس» در بخش خیابانی جشنواره منطقه ای تئاتر «جاده ابریشم» خوش درخشیدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، برترین های بخش خیابانی بیست و هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر جاده ابریشم که در سمنان برگزار شد؛ روز یکشنبه با رای هیات داوران مشخص و نمایش های راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

در این جشنواره با رای هیات داوران «اشرف مخلوقات» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «گوش کُن می شنوی» به کارگردانی امید رجبی از تفرش استان مرکزی و «زمین شماره ایکس» به کارگردانی علیرضا شمس از فلاورجان استان اصفهان به جشنواره بین المللی فجر راه یافتند.

در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول به آدینه رحیم نژاد برای«اشرف مخلوقات» از اصفهان، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بدون اولویت به طور مشترک به گروه موسیقی این نمایش به سرپرستی محمد نادری از اصفهان و گروه موسیقی نمایش های«بهمن» و «بازمانده» به سرپرستی پژمان پهلوان از شیراز و کرج اهدا شد.

همچنین هیات داوران با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از گروه بازیگران خانم در نمایش «شیرینی های دروغ» از شهرستان اردستان تقدیر کرد.

امسال این جشنواره در مدت چهار روز، بیش از پنج هزار نفر از علاقه مندان به این هنر را جذب و مخاطب خود کرد. این جشنواره شنبه شب پس از اجرای ۳۱ نمایش صحنه ای و خیابانی به خط پایان رسید و آرای داوران امروز اعلام شد.

گروه‌های نمایشی استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، البرز و فارس در این جشنواره شرکت داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha