۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85358211
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ضرورت تبیین شعار «ما می‌توانیم» و رقابت ۲۹ تیم در جام رسانه امید سمنان

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر جهاد تبیین از سوی رسانه‌ها و ترویج شعار «ما می‌توانیم» تاکید کرد و مسوول بسیج رسانه استان نیز از رقابت ۲۹ تیم در جام رسانه امید سمنان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه جام رسانه امید استان در سالن شهید بسطامی سپاه قائم(عج) سمنان افزود: در رویدادهایی مانند جام رسانه امید اهداف باید مطالعه‌شده و محکم تعیین شود تا هزینه‌ها از بین نرود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به برگزاری جام رسانه امید تاکید کرد: هدف از این رویدادها باید این باشد که مشکلی را حل کند و تاثیرگذار باشد.

وی بر پیگیر و مستمربودن رویدادهای رسانه‌ای تاکید و اضافه کرد: رسانه‌ها باید بر شعار «ما می‌توانیم» تمرکز ویژه داشته باشند زیرا مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و حتی باید فراتر از این رفت، تا جایی که بگوییم «ما توانستیم.»

رقابت ۲۹ تیم رسانه‌ای در جام رسانه امید سمنان

مسئول بسیج رسانه استان سمنان نیز در آیین افتتاحیه جام رسانه امید استان سمنان هدف از برگزاری این رویداد را تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در موضوع جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی دانست و گفت: سازمان بسیج رسانه استان سمنان برای تحقق این منویات در حوزه رسانه‌ای اقدام به برگزاری این رویداد کرده است.

محمود احمدی افزود: اصحاب رسانه استان سمنان در قالب ۲۹ تیم یک تا پنچ نفره در ۲ بستر تولید و انتشار محتوا در این رویداد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رسانه ابزار مدیریت افکار عمومی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان نیز، رسانه را یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا دانست و گفت: رسانه می‌تواند ذهن و افکار را تغییر دهد و موجب مدیریت افکار ‌شود. قدرت‌های جهان از این ابزار برای پوشاندن ضعف‌های خود و تسلط بر افکار عمومی جهان سوءاستفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حسینی دیباجی افزود: دشمنان با جنگ ترکیبی خود بر علیه نظام اسلامی ایران در تلاش هستند تا کوچک‌ترین ضعف را برجسته کنند و سبب ناامیدی مردم شوند و رسانه‌های داخلی در این بحث باید قدرتمند ورودکنند و با امیدآفرینی و جهاد تبین در جهت تنویر افکار گام بردارند.

در این آیین مهدی آدینه دبیر جام رسانه کشور، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم(عج) استان و جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای در این آیین حضور داشتند.

جام رسانه امید تاکنون در ۱۵ استان کشور برگزار شده است و تحقق جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت را مدنظر دارد. رسانه ها در این رویداد، در پوشش یک رویداد مشترک در ۹ قالب تعیین‌شده به تولید آثار خود می‌پردازند و آن را به رقابت می‌گذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha